Saldo bekijken in iTunes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik ben nu serieus al een uur of twee bezig om mijn huidige saldo te bekijken in iTunes, maar ik kan het gewoon nergens vinden. Normaliter kon je het ook zien als je in de Appstore bent op je iphone en helemaal onderin je account bekeek, maar ook dit is weg.

iemand enig idee hoe ik mijn saldo kan opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Het staat bij mij gewoon onderaan de "uitgelicht" tab van de App Store. (evenals bij de Muziek tab in iTunes store)
En bij iTunes op de pc staat het in de rechter hoek.

[ Voor 24% gewijzigd door jeroen3 op 10-01-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb een mac, maar bij mij zie ik niets staan :( dat zou dan dus betekenen dat de teruggave binnen 14 dagen voor een app een wassen neus is.

Ik heb namelijk 3.59 euro terug gekregen voor een app die echt waardeloos was voor zijn geld, maar ik zie nergens mijn 3.59 euro staan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
Ben je al ingelogd? :X

Open eens de Mac App store, bovenin in de menubalk (dus naast het Appeltje's logo) klik je op store en onderaan op log uit.

Vervolgens even opnieuw inloggen (op dezelfde manier).

Als het goed is zie je nu in de Mac App store aan de rechterkant 'Welkom jenaam' en eronder 'account €x,xx'

Heb je de aankoop gedaan met iTunes tegoed of met een Creditcard?

[ Voor 116% gewijzigd door SquareOne op 10-01-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Aankoop is gedaan met Click2buy en is inmiddels van mijn rekening afgehouden

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/62jopevn1/Screen_Shot_2015_01_10_at_19_17_55.png

Niks te zien nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Als ik in iTunes het tab "iTunes Store" aanklik krijg ik het direct te zien aan de rechterkant (Windows).
Gezien je ook op iPhone niets ziet staan ga ik ervan uit dat je er geen saldo op hebt staan. Wellicht duurt het even voordat het bijgeschreven staat op je account.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Is al een week geleden dat ik een bevestigingsmail heb gehad en zeker anderhalve week geleden dat ik de restitutie heb aangevraagd.

Een wassen neus dus dat geld terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
Yzord schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:26:
Is al een week geleden dat ik een bevestigingsmail heb gehad en zeker anderhalve week geleden dat ik de restitutie heb aangevraagd.

Een wassen neus dus dat geld terug krijgen
Ik weet niet hoe Click & Buy werkt, maar staat het niet gewoon op het account van hun? Je zult het tegoed niet terug krijgen in de app store denk ik.

Anders adviseer ik je contact op te nemen met Apple Support.

[ Voor 13% gewijzigd door SquareOne op 10-01-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Via Click & Buy koop je geen tegoed, maar wordt gewoon een iTunes aankoop van je rekening afgeschreven.
Het is dus niet Bank -> C&B -> iTunes tegoed, maar: iTunes -> aankopen en dan C&B <- Bank.

Je tegoed voor een app terugkrijgen gaat volgens mij niet via C&B maar gewoon in iTunes zelf.
In elk geval kan je bij Apple terecht voor al je vragen, niet bij C&B, de app developer of je bank.
Pagina: 1