Geachte tweakers!
Ik ben van plan naar Azië te verhuizen, hoewel de kans dat ik tijdelijk terugkeer na 3 maand groot is.
Nou ben ik benieuwd wat jullie tweakers zouden doen in mijn positie wat betreft de keuze maken tussen mijn net 4 maand oude desktop pc te versturen naar Azië, of deze te verkopen voor €600 (heb al en koper) en voor dit geld (misschien 100 EUR er bij op doen) een laptop te kopen.
Ik zal het alleen voor webcoding en poker gebruiken en heb altijd 2x 17 inch schermen hiervoor gehad.
Webcoding en poker gebruikt beiden databases.
Desktop pc--
AMD 3.5ghz 6-core
8 GB geheugen
1gb video
2x 17 inch scherm
4 maand oud
of een Laptop---
i5/i7
8gb geheugen
1gb video
15/17 inch, maar kan altijd een scherm oversturen zodat ik toch nog twee schermen heb.
Hebben jullie tweakers tips en advies?
Misschien toch beter om mijn desktop toch goed in te pakken en over te sturen?
Ik heb daar al een vast adres.
Alvast bedankt voor jullie replies!
Ik ben van plan naar Azië te verhuizen, hoewel de kans dat ik tijdelijk terugkeer na 3 maand groot is.
Nou ben ik benieuwd wat jullie tweakers zouden doen in mijn positie wat betreft de keuze maken tussen mijn net 4 maand oude desktop pc te versturen naar Azië, of deze te verkopen voor €600 (heb al en koper) en voor dit geld (misschien 100 EUR er bij op doen) een laptop te kopen.
Ik zal het alleen voor webcoding en poker gebruiken en heb altijd 2x 17 inch schermen hiervoor gehad.
Webcoding en poker gebruikt beiden databases.
Desktop pc--
AMD 3.5ghz 6-core
8 GB geheugen
1gb video
2x 17 inch scherm
4 maand oud
of een Laptop---
i5/i7
8gb geheugen
1gb video
15/17 inch, maar kan altijd een scherm oversturen zodat ik toch nog twee schermen heb.
Hebben jullie tweakers tips en advies?
Misschien toch beter om mijn desktop toch goed in te pakken en over te sturen?
Ik heb daar al een vast adres.
Alvast bedankt voor jullie replies!