Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
alles kunner. media afspelen zonder problemen, netwerk mogelijkheden, streamen, powerpoint/ foto's/ word enz,.
Wat is je budget?
max 150?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
er hanggt een full hd tv in een ruimte die gaat dienen als museum ruimte in een gewoon woonhuis. er zal niet altijd een expositie zijn dus zal de tv ook wel eens gebruikt worden als video ruimte.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik hou wek van alternatief maar daar doe ik mijn omgeving nooit veel plezier mee. ik heb zelf de minix neo6 gevonden maar weet niet of dat het is. een banana pi lijkt me wel wat maar vergt onderhoud en dat heeft men liever niet. daarnaast weet ik niet of ik daar een echte alles kunner van kan maken. verder een chromecast. kan een hele hoop mee. maar ook makkelijk powerpoint zonder het eerst in google te moeten inladen?
Welke vragen heb je hier nog over?
heeft iemand anders een zelfde vragen of eisen? en wat heeft die gedaan?
Ik zoek een?
alles kunner. media afspelen zonder problemen, netwerk mogelijkheden, streamen, powerpoint/ foto's/ word enz,.
Wat is je budget?
max 150?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
er hanggt een full hd tv in een ruimte die gaat dienen als museum ruimte in een gewoon woonhuis. er zal niet altijd een expositie zijn dus zal de tv ook wel eens gebruikt worden als video ruimte.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik hou wek van alternatief maar daar doe ik mijn omgeving nooit veel plezier mee. ik heb zelf de minix neo6 gevonden maar weet niet of dat het is. een banana pi lijkt me wel wat maar vergt onderhoud en dat heeft men liever niet. daarnaast weet ik niet of ik daar een echte alles kunner van kan maken. verder een chromecast. kan een hele hoop mee. maar ook makkelijk powerpoint zonder het eerst in google te moeten inladen?
Welke vragen heb je hier nog over?
heeft iemand anders een zelfde vragen of eisen? en wat heeft die gedaan?
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure