Hallo, ik heb hulp nodig.
Ik heb afgelopen zomer mijn eigen PC gebouwd. Toen ik een lijstje maakte met onderdelen maakte ik de PC alleen met Gamen in gedachte. Nu ben ik ook veel gaan editen, en het ergste is video editen. Ik ben samen met vrienden begonnen met youtube gaming. Nu edit ik dus heel veel, alleen duurt pre-renderen en renderen ontzettend lang. mn pc staat soms de hele nacht aan en dan is hij 's ochtends klaar.
Ik wil mijn pc nu zo upgraden dat ik dus kan gamen en editen, zonder problemen. Kan iemand helpen?
Ik denk dat een CPU upgrade renderen helpt, maar een betere GPU is nooit verkeerd en 2x 750TI is ook niet bepaald goed volgensmij XD...
Dit zit in mijn PC:
AMD FX 4350 4.2 GHZ Quad core
Gigabyte 990 FXA UD3 - AM3+
MSI GTX 750 TI 2GB OC
8 GB Crucial ballistix tactical 1600 mhz
1 TB HD
550 W PSU corsair
Wat is je budget?
Als een scholier heb ik niet al te veel geld, maar sparen vind ik niet erg.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, ik vind het fijn als ik mijn mobo kan houden, dus een cpu upgrade moet dan wel AM3+ zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
gamen, editen. Thuis
Ik heb afgelopen zomer mijn eigen PC gebouwd. Toen ik een lijstje maakte met onderdelen maakte ik de PC alleen met Gamen in gedachte. Nu ben ik ook veel gaan editen, en het ergste is video editen. Ik ben samen met vrienden begonnen met youtube gaming. Nu edit ik dus heel veel, alleen duurt pre-renderen en renderen ontzettend lang. mn pc staat soms de hele nacht aan en dan is hij 's ochtends klaar.
Ik wil mijn pc nu zo upgraden dat ik dus kan gamen en editen, zonder problemen. Kan iemand helpen?
Ik denk dat een CPU upgrade renderen helpt, maar een betere GPU is nooit verkeerd en 2x 750TI is ook niet bepaald goed volgensmij XD...
Dit zit in mijn PC:
AMD FX 4350 4.2 GHZ Quad core
Gigabyte 990 FXA UD3 - AM3+
MSI GTX 750 TI 2GB OC
8 GB Crucial ballistix tactical 1600 mhz
1 TB HD
550 W PSU corsair
Wat is je budget?
Als een scholier heb ik niet al te veel geld, maar sparen vind ik niet erg.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, ik vind het fijn als ik mijn mobo kan houden, dus een cpu upgrade moet dan wel AM3+ zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
gamen, editen. Thuis