Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop tot 1100 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een keer een goede, nieuwe Windows laptop aan te schaffen, ik heb een budget tot max. 1100 euro. Het liefst heb ik er een SSD kaart in, maar daar zijn er maar weinig van.

Ik zelf heb de HP ENVY 15-k046nd (http://tweakers.net/price...-15-k046nd/specificaties/) van +- 900 euro op het oog.

Verder wil ik er mee gamen (Wolfenstein) en download ik nogal veel, mediabestanden etc.
Budget reikt tot 1100 euro.
Merk als eerst op het oog HP of Asus, of betere laptops van andere merken
Laptop staat altijd op tafel, wordt dus niet verplaatst of meegenomen.

Heb is mijn vraag; zijn er voor dit bedrag betere laptops te verkrijgen? De HP ENVY hierboven heeft 8GB Flashgeheugen, naast een 1TB HDD. Zorgt de flashgeheugen direct voor veel snelheid?

Dank.

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Het Flash geheugen zorgt zeker voor wat extra snelheid. Hij zal sneller zijn dan een traditionele HDD. Verder kun je op die gtx850 ook zeker een redelijk spelletje spelen samen met 12GB en de i7.

Zit zelf ook naar deze notebook te kijken, mooi ding!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:30

TommieW

Numa numa.

Ik raad je aan om zelf een SSD er in te zetten, als je dat kan.
Vaak zijn de SSDs die fabrikanten er in stoppen niet even goed als (de betere) retail SSDs. Verder zal dat beetje flashgeheugen wel iets doen, maar verwacht er niet veel van.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:54
Je zou eventueel ook naar een 17" model kunnen kijken waar zowel een SSD als een HDD inkan

Die HP lijkt me nou niet zo geweldig...ook een ULV processor in plaats van een quadcore i7

Je zou is naar een Acer Nitro of Asus N-series kunnen kijken

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als je hem toch niet mee hoeft te zeulen dan is 17" misschien een idee inderdaad, zou zoals nooberke al zei inderdaad zoeken naar een laptop met een full voltage processor i.p.v. een ULV, en denk dat je met je budget wel makkelijk laptops met een GTX860 o.i.d. kan vinden, wat wel toereikend moet zijn. Hier nog wat suggesties;

pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-74TX
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de antwoorden. Ga denk ik voor een goed Asus model (maar welke?) en vervang ik de optische drive voor een SSD, betere oplossing qua harde schijven is er niet. Verwacht dat ik hier wel een tijdje future-proof mee zal zijn.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat voor Asus? Zou zomaar kunnen dat er naast de HDD nog plek is voor een SSD. Windows herinstalleren op de SSD is dan in een half uurtje gebeurt.

Verwijderd

Topicstarter
Thomasx4 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:45:
Wat voor Asus? Zou zomaar kunnen dat er naast de HDD nog plek is voor een SSD. Windows herinstalleren op de SSD is dan in een half uurtje gebeurt.
Een apparaat uit de N-series. Welk weet ik nog niet. Denk degene met de kleinste schijf, ze bevatten allen wel een optische drive dus een SSD kan er bij in. Zonde om er direct aan te sleutelen maar ja dat is wel de enige oplossing die er is.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:54
Bij de 17“ varianten van de N series past er normaliter gewoon een SSD bij zonder de optische drive weg te halen

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-11 15:03
Even spammen, maar ik heb die HP te koop staan. Echt zo goed als nieuw maar met SSD en HDD.

V&A aangeboden: HP Envy 15-k046nd

Kijk maar :)

Edit: die Lenovo zou ik niet doen. Bouwkwaliteit is echt droevig. Dan is die Acer een betere keus.

[ Voor 18% gewijzigd door jeantje op 11-01-2015 23:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even gewacht op de Mediamarkt BTW dagen en heb nu de Asus N551JK-CN157H (pricewatch: Asus N551JK-CN157H) voor 661 euro weten te kopen. Gaan op diverse sites vanaf 800 euro en dit leek mij qua specs. een behoorlijk goede koop.
Pagina: 1