Hallo ik ben rudy ( 18 ) en ben opzoek naar een game pc met als richtprijs 1000euro , die jaren met meekan.
Nu heb ik zelf niet zoveel super veel verstand van hardware maar snap de meeste termen wel en zelf ook wat topics gelezen en aan de hand daarvan een lijstje gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden. En als ik evt een keer wat wil upgraden moet dat ook mogelijk zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen,Internetten,downloaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongv 1000euro , was van plan om hemzelf in elkaar te zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Was van plan om een ssd van 120 gb te nemen om daar windows op te draaien en 1 of 2 tb schijf als opslag voor spellen , documenten etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat intel het beste is als processor omdat ik dat had gelezen ergens in een topic maar ik sta voor alles open.
Zit er veel verschil in videokaarten ? Nivdia of Ati ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een betrouwbaar systeem met kwaliteit onderdelen. Systeem hoeft niet super fluisterstil te zijn maar ook niet te luidruchtig. Het systeem moet zomers ook koel blijven omdat zomers best warm kan worden op me kamer.
Ook mag het systeem er ook best gelikt uit zien ( evt paar lampjes , zelfde kleur kabels zoiets)
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee , denk dat het niet nodig zal zijn.
Dit is trouwens een van me eerste post op dit forum , dus laat me weten als er is te verbeteren valt.
Nu heb ik zelf niet zoveel super veel verstand van hardware maar snap de meeste termen wel en zelf ook wat topics gelezen en aan de hand daarvan een lijstje gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden. En als ik evt een keer wat wil upgraden moet dat ook mogelijk zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen,Internetten,downloaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongv 1000euro , was van plan om hemzelf in elkaar te zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Was van plan om een ssd van 120 gb te nemen om daar windows op te draaien en 1 of 2 tb schijf als opslag voor spellen , documenten etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat intel het beste is als processor omdat ik dat had gelezen ergens in een topic maar ik sta voor alles open.
Zit er veel verschil in videokaarten ? Nivdia of Ati ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een betrouwbaar systeem met kwaliteit onderdelen. Systeem hoeft niet super fluisterstil te zijn maar ook niet te luidruchtig. Het systeem moet zomers ook koel blijven omdat zomers best warm kan worden op me kamer.
Ook mag het systeem er ook best gelikt uit zien ( evt paar lampjes , zelfde kleur kabels zoiets)
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee , denk dat het niet nodig zal zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 168,94 | € 168,94 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 188,95 | € 188,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 59,75 | € 59,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 875,29 | |
Dit is trouwens een van me eerste post op dit forum , dus laat me weten als er is te verbeteren valt.