Beste Tweakers,
Van de zomer ga ik een roadtrip maken door diverse landen in Europa inclusief stand/zee/omgeving.
Wat wil ik ermee doen?
-Gebruiken als dash cam & filmen (met monopod?) op zee. strand, omgeving.
Was eigenlijk van plan om een GoPro HERO te kopen; goedkoop, betrouwbaar(?), veel accesoires voor te krijgen (maar wel duur voor de originele, bijvoorbeeld de GoPro Suction Cup + Quick Release voor 50 euri
Nou kwam ik op de site van coolblue de SONY HDR-AS30V OUTDOOR met gratis monopod ter waarde van 50 euri voor 199 euro (ok de gopro is 129)
Deze is
-60fps @1080p ipv 30fps
-WiFi & gps
Toch neig ik naar de GoPro, waarschijnlijk door het merk/imago geen idee.
Er is alleen wel een punt waaree ik zit en dat is 30fps @1080p. Ik zal geen slowmo videos maken, maar vooral als dashcam en wat vakantie videos aan zee etc.
Kan de GoPro dit aan? Welke camera raden jullie aan?
Van de zomer ga ik een roadtrip maken door diverse landen in Europa inclusief stand/zee/omgeving.
Wat wil ik ermee doen?
-Gebruiken als dash cam & filmen (met monopod?) op zee. strand, omgeving.
Was eigenlijk van plan om een GoPro HERO te kopen; goedkoop, betrouwbaar(?), veel accesoires voor te krijgen (maar wel duur voor de originele, bijvoorbeeld de GoPro Suction Cup + Quick Release voor 50 euri
Nou kwam ik op de site van coolblue de SONY HDR-AS30V OUTDOOR met gratis monopod ter waarde van 50 euri voor 199 euro (ok de gopro is 129)
Deze is
-60fps @1080p ipv 30fps
-WiFi & gps
Toch neig ik naar de GoPro, waarschijnlijk door het merk/imago geen idee.
Er is alleen wel een punt waaree ik zit en dat is 30fps @1080p. Ik zal geen slowmo videos maken, maar vooral als dashcam en wat vakantie videos aan zee etc.
Kan de GoPro dit aan? Welke camera raden jullie aan?
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"