Toon posts:

Radeon R7 260x voor COD Ghosts & BF4 & GTA5?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een videokaart
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
110 euro zoals deze nieuw kost
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar het moet wel nieuw zijn
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb deze kaart nu op het oog om even vooruit te kunnen. Mijn oude is namelijk stuk gegaan en wil graag BF4 en Cod Ghosts spelen. Eind deze maand vast ook GTA, maar wie weet is het dan wel weer tijd voor een upgrade er van.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis casual gamen.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Andere componenten:
i7, 8GB RAM, 550Watt XFX voeding, 1 PCi slot over.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:44
Is tweedehands een optie voor je?

Kan je zeker dubbel zo veel power voor je geld krijgen

Verwijderd

Topicstarter
nooberke schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:32:
Is tweedehands een optie voor je?

Kan je zeker dubbel zo veel power voor je geld krijgen
Nop, vandaar mijn keuze.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
Ik ben er niet zeker van, maar volgens mij kan een GTX 750 wel eens betere prestaties hebben dan een R7 260X.

Nogmaals; daar ben ik niet zeker van.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
NitroX infinity schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:44:
Ik ben er niet zeker van, maar volgens mij kan een GTX 750 wel eens betere prestaties hebben dan een R7 260X.

Nogmaals; daar ben ik niet zeker van.
Hmm, in principe is het geen slechte kaart om even vooruit te kunnen en toch mijn PC+2 schermpjes aan te sluiten? GTA5 ben ik nog niet zeker van gezien ik alleen spelen saai vindt, en even afwacht of maten het ook gaan spelen. Tegen die tijd zou ik altijd nog kunnen upgraden. Dan houd ik deze gewoon als reserve kaart. Ben namelijk al aan het sparen maar vindt het zonde om direct al het geld uit te geven.

thx voor de replies so far

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37

Thomg

Aww yiss

De 750Ti is iets sterker dan de 260X, maar de 750 is wel aanzienlijk trager dan de 260X.

Misschien oprekken voor een 270?

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

2ehands kun je voor dat bedrag wel een 7950 halen, die blaast beide kaarten er behoorlijk uit. Ik zou er toch even naar kijken.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
i7 welke? Zijn er genoeg die niet echt geweldig zijn game gamen. Maar ook genoeg die het wel trekken. Welke XFX voeding? XFX heeft goede en slechte voedingen. en mag hopen dat je een pci-e bedoelt. pci heb je niets aan voor je videokaart. En +-100 is net te weinig voor een goede videokaart. zijn vrijwel niet beter als een amd apu. maar kosten nog wel een hoop geld. 150 begint het leuk te worden en is iedere 10/20 euro extra power. Maar mag ik vragen waarom je iets tegen 2de hands heb?

V&A aangeboden: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X

Ex mine kaart. Maar is goed onderhouden. doen miners altijd. immers ieder probleem/defect kost ze geld. En heeft gewoon garantie. dus je hebt er zoiezo ong 18 maanden plezier van. Dat is minder als 10 euro per maand.
Pagina: 1