Welke van de drie monitoren?

Pagina: 1
Acties:

• Crazymoose
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:05
pricewatch: Iiyama ProLite GB2488HSU-B1 Zwart...

pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart...

pricewatch: AOC g2460Pqu Zwart...

Ik kijk series, films en game redelijk veel.

Welke van deze is de beste keus, ik zie niet wat het preciese verschil is los van wat contrast verhoudingen en prijs.

Thx!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Een topic van 2 regels, wat dit in feite is, is per definitie geen goed topic. Waarom ben je bij deze 3 uitgekomen? Wat is je budget? Wat zijn volgens jou de min- en pluspunten van deze drie monitoren?

Je kan wel anderen voor je karretjes spannen, maar dat is niet de bedoeling ;).

• Crazymoose
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:05
br00ky schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:29:
Een topic van 2 regels, wat dit in feite is, is per definitie geen goed topic. Waarom ben je bij deze 3 uitgekomen? Wat is je budget? Wat zijn volgens jou de min- en pluspunten van deze drie monitoren?

Je kan wel anderen voor je karretjes spannen, maar dat is niet de bedoeling ;).
My apologies.

Het budget licht onder rondt de 300.

Ik ben bij deze 3 monitoren gekomen door de pricewatch te filteren en te kijken naar monitoren die ik mooi vindt. Dus 24", 1080p, onder de 400 euro en persoonlijke preferences.

Mijn vraag wordt dan, wat zijn de verschillen tussen deze 3 monitoren. Iemand die er wat meer ervaring mee heeft. Zoals ik al zei zie ik in de specificatie geen vreselijk grote verschillen. Misschien zijn die er ook niet en is het antwoord heel makkelijk. Koop de monitor die ik het mooist vind.

Vandaar.

Verwijderd

Alledrie die monitoren hebben reviews van tweakers. Maak daar gebruik van zou ik zeggen.