Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lloydje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-08-2024
Hallo mensen,

Ik ben van plan om een Wireless charging cover te kopen voor mijn Samsung Galaxy S5 maar nu vroeg ik me af of er ook nog apartje hoesjes zijn want de cover maakt hem iets dikker dan het normale formaat, ik heb al een hele tijd zitten zoeken maar ik kon het nergens vinden ! Misschien kunnen jullie me verder helpen.

Alvast Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:37

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lloydje
Dankjewel maar ik bedoelde eigenlijk een hoesje die om de backcover heen gaat, als je snapt wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: http://www.besskymall.com/besskymall24/TPT5010207C_20150102055859876.JPG

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lloydje
haha, nee nog steeds niet. ik bedoel een case die om je telefoon past als je al de wireless charging cover/back hebt

ik hoop dat je het zo snapt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Als je het item van DukeBox in je S5 stopt wordt je telefoon niet dikker dan normaal en past hij in ieder hoesje.
Geen flauw idee wat voor wireless charging cover/back je hebt.

Heb zo'n ding als eerder genoemd in mijn S5 gestopt, en daar gaat het laden ook door hoesjes heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20

The Wizard

Moderator Mobile
--> WN

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lloydje
nee, sorry ik bedoel

ik heb een samsung galaxy s5
daar bij koop ik http://tweakers.net/produ...s5-wireless-charging-kit/

als ik deze back cover op mijn s5 klik, is de telefoon dikker waardoor hij niet meer in elk hoesje past zoals bijvoorbeeld: pricewatch: Case-Mate Barely There Samsung Galaxy S5 (black)

nou vroeg ik me af of er speciale hoesjes zijn die speciaal gemaakt zijn voor deze verdikking.

ik hoop dat deze uitleg wat meer duidelijkheid schept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Dat ding doet precies hetzelfde als die inlay eerder plus een Qi charger. Verschil zijnde dat met die inlay je S5 niet dikker wordt, ieder hoesje past en het nog goedkoper is ook. Ik begrijp niet precies waarom je die cover wil hebben.

Wat dikkere hoesjes betreft, geen idee, ebay of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:18
Emmeau schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:13:
Ik begrijp niet precies waarom je die cover wil hebben.
Na veel klooien met eBay spul (4 verschillende kaartjes) kom ik er achter dat die originele Samsung wireless charging cover de enige is die:
  • zorgt dat de S5 waterdicht blijft (alle door mij getest inlays maken wel degelijk dikker en zorgen helaas voor een kiertje bij de camera..)
  • zorgt dat de batterij niet te warm (35+) wordt tijdens het draadloos laden, waardoor die accu snel slechter wordt.
Ik ga het daarom maar eens proberen met zo'n iets dikkere OEM Samsung cover en een Nillkin bumper.

[ Voor 5% gewijzigd door emmerx op 08-05-2015 13:24 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Ik heb inmiddels de Samsung Qi charging cover en de Nillkin bumper binnen en kunnen testen.
Nillkin past perfect op de dikkere cover.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/85106864/20150507_NillkinBumper.jpg

Blijkt wel dat de OEM Samsung charging veel minder goed werkt dan de aftermarket inlays.
Buiten dat er maar ca 1 cm speling zit in de positie waar je de telefoon neer kunt leggen, is de afstand nog veel kritischer. Meer dan 1,5mm afstand zorgt er al voor dat er geen lading meer plaatsvindt.

Met de 1mm dubbelzijdig tape en 1,5mm van de (verbouwde N8) houder doet mijn lader dus niets meer.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/85106864/20150507_QiCarChargerS5.jpg

Helaas geen aanrader dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Deze oplossing werkt wel prima met de Samsung Qi charging back cover:
Goedkoop TPU hoesje voor S5 met standaard back cover via eBay gekocht en achterkant grotendeels weggesneden.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/85106864/20150517_0142.jpg

De verschillende Qi laders werken nu bijna allemaal prima!
Heb gelijk 4 dezelfde hoesjes besteld (à € 0,69) om na deze test een mooie versie te kunnen maken.

[ Voor 52% gewijzigd door emmerx op 17-05-2015 02:09 ]

Pagina: 1