Na een jaar de standaard Ziggo modem met routerfunctie te hebben gebruikt, is mijn geduld op. Ik heb daarom besloten om een aparte router aan te schaffen en de routerfunctie van het Ziggo modem in bridge te laten zetten.
Ik woon in een portiekwoning met veel WiFi signalen van andere woningen. Het huis is ongeveer 60 m2 met dunne muren. Het modem staat in de woonkamer in een straal van max 3 meter van de pc, laptop, smart tv. De slaapkamer heeft een hele dunne muur die verbonden staat met de woonkamer.
Ik heb rond de 50-60 euro te besteden aan een nieuwe router. Uiteraard een degelijk merk met minimaal 4 LAN poorten en zeer goed Wifi bereik.
Ik gebruik het internet om te streamen en te downloaden.
In huis de volgende apparaten:
1 laptop
1 PC
1 Smart tv
1 Minix x7 (streamen)
2 smartphones
Graag doe ik aanspraak op jullie deskundigheid
Ik woon in een portiekwoning met veel WiFi signalen van andere woningen. Het huis is ongeveer 60 m2 met dunne muren. Het modem staat in de woonkamer in een straal van max 3 meter van de pc, laptop, smart tv. De slaapkamer heeft een hele dunne muur die verbonden staat met de woonkamer.
Ik heb rond de 50-60 euro te besteden aan een nieuwe router. Uiteraard een degelijk merk met minimaal 4 LAN poorten en zeer goed Wifi bereik.
Ik gebruik het internet om te streamen en te downloaden.
In huis de volgende apparaten:
1 laptop
1 PC
1 Smart tv
1 Minix x7 (streamen)
2 smartphones
Graag doe ik aanspraak op jullie deskundigheid