Toon posts:

mac/windows/bootcamp en nu geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn mac via bootcamp windows 8.1 gezet echter heb ik op het mac gedeelte wel geluid en met het windows dus niet.
Ik heb alle drivers gedownload, alles werkt correct zegt de pc maar toch komt er geen enkel geluid uit.
Heb via realtek ook alles geprobeerd ....maar helaas....wie o wie weet de gouden tip?
(ik zag op internet al veel mensen met dit euvel helaas....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:05
Al geprobeerd windows opnieuw te installeren? Of de drivers een keer te verwijderen en opnieuw te installeren?

Offtopic: Je titel is een beetje verwarrend het lijkt nu net of je in Windows en Mac geen geluid hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door icter-tje op 10-01-2015 12:23 ]

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas niets helpt ....snap er geen biet van, windows opnieuw installeren ben ik dan mijn geinstalleerde (ingestelde) versie kwijt of?

Kan overigens titel niet meer veranderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt als het goed is alle bootcamp-bestanden gedownload naar dezelfde locatie als waar je de installatie vanaf hebt gerund (usb-stick of externe harddisk). Als je die installeert zou alles moeten werken, je hoeft zelf geen drivers te downloaden als je alles via bootcamp doet en die extra installatie uitvoert nadat windows is geïnstalleerd.

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/unvIuXV.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes...alles opnieuw gedaan en jawel yes yes hij werkt....thnxs guys :P

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 18:57 ]