Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluray speler software

Pagina: 1
Acties:

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik was benieuwd naar ervaring mbt het gebruik van bluray speler software op de PC/HTPC.

Voorheen gebruikte ik altijd totalmedia theatre en dit werkte goed op de HTPC (ook in combi met XBMC). Hiermee kon ik alle iso en fysieke gekochte blurays mee afspelen. Zowel 2D als 3D werkte goed.

Nu heb ik laatst life of pi 3D bluray gekocht maar dit werkte niet meer in de versie van TMT die ik had. Arcsoft is ook gestopt met het maken/ondersteunen van TMT dus dat is ook niet handig. Koop je weer eens in tijden een bluray krijg je dit gezeur weer :P

Nu had ik dan als test PowerDVD 14 gedownload/gekocht maar inmiddels weer een refund aangevraagt want dat programma speelt al helemaal niet meer lekker de blurays af. 3D is ene puinhoop en haperingen niet normaal. Dit terwijl ik met de TMT wel alle blurays tot nu toe vlekkeloos en in full HD etc kon draaien via hdmi naar TV.

Ik ben dus benieuwd hoe jullie blurays etc afspelen via de pc naar je tv of beamer etc.

tips zijn welkom :) _/-\o_