Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Evert_96
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-10 17:14
Hallo,

Momenteel heb ik oordopjes van Roccat Syva pricewatch: Roccat Syva (Blauw, Zwart) en die bevallen me qua geluidskwaliteit erg goed. Echter, voor de tweede keer is mijn linkeroortje kapot. Dit kan komen doordat het een platte kabel heeft.
Ik kan ze terug sturen en krijg dan garantie, maar ik mag ook andere oordopjes kopen. Ik ben toen oordopjes van Sennheiser tegen gekomen, namelijk Sennheiser cx200i pricewatch: Sennheiser CX 2.00i (Zwart).

Qua specs zitten ze erg dicht bij elkaar.
Roccat heeft een goede bass en ik houd wel van een goede bass. De impedantie van Roccat is daarnaast ook 4 Ohm hoger dan Sennheiser, dit is dus in het 'voordeel' van Roccat. Echter, Sennheiser is goed op het gebied van geluidskwaliteit.

Nu zit ik te twijfelen wat ik zou doen. Aan de ene kant wil ik graag goed geluid en kan ik dus beter gewoon Roccat doen, omdat ik weet dat het goed is, maar aan de andere kant wil ik niet dat ik straks voor een derde keer mijn oordopjes terug kan sturen, maar dan misschien zonder garantie. Maar ik weet niet zeker of de Sennheiser wel zo goed gaat klinken, er staat namelijk een review bij dit product dat de bass niet zo goed is. Zou iemand mij kunnen adviseren?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Evert

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:16

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dopjes:

Aud > w&n

Wise enough to play the fool