Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere Exchange accounts in Outlook 2010 en Outlook 2013

Pagina: 1
Acties:

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 12:12
Om de mailflow een beetje gescheiden te houden heb ik voor mezelf vier accounts aangemaakt in Exchange 2010.
In Outlook wil ik dan ook dat deze accounts ook daadwerkelijk gescheiden worden getoond en dus ook onder dat account de mail verstuurd wordt. En als je in Exchange een account rechten geeft op meerdere accounts dan verstuur je de mail onder het hoofdaccount. Zelfs als je de mogelijkheid gebruilt om het Van-adres te veranderen (moet je het wel iedere keer zelf typen), krijgt de ontvanger steeds het hoofdaccount te zien.

Nu had ik op mijn oude werkstation Outlook 2010 en met een beetje beleid heb ik dat werkend gekregen.

Met Outlook 2013 lukt het me niet om de vier accounts ook daadwerkelijk actief te krijgen. Is er iemand die dit heeft weten te omzeilen?

Daarnaast heb ik voor iedere site een apart emailadres (een van de accounts is in Exchange als catch-all ingericht) en dus als ik daarop moet replyen, maak ik in Outlook een apart account aan. (Lijkt veel werk maar met de autotype functie in KeePass is dat minder dan 30 seconden werk.... :)) Is er echter een mogelijkheid om deze accounts te exporteren in Outlook 2010?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

TheVMaster

Moderator WOS
Eh......Outlook <> WIndows --> MOVE CSA