Nieuwe bij DPC - Wiki niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-05 22:15
Beste Tweakers,

Ik ben soort van nieuw bij de DCP. Ik gebruik al enige tijd de BOINC client om werk voor het world community grid te doen, maar ik heb niet zo veel verstand van alle settings. Ik heb geprobeerd de DCP wiki te bezoeken, maar die zou op dutchpowercows.org moeten staan, maar die website bestaat niet meer.

Zou iemand mij kunnen helpen of misschien een link kunnen geven naar een nieuwe website?

Ik wil graag mijn CPU usage limmiteren tot 60%, want mijn cores worden vaak redelijk warm, maar ik krijg dat gewoon niet voor elkaar. Ik heb meerdere settings geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.

Ook wilde ik graag helpen aan het project Outsmart Ebola Together, maar ik kreeg helemaal geen werk voor de project binnen, terwijl ik op worldcommunitygrid.org had ingesteld alleen werk voor dat project te willen ontvangen.

(Relevante) computer specs:
CPU: AMD FX6300
GPU: MSI 7850
RAM: 8GB

Vast bedankt!

Gr,
Joël

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Voor zover ik weet, had die wiki vreselijk veel last van spambots en is daarom in onbruik geraakt.

Met de instellingen invoeren zoals hieronder wil het dus niet lukken?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LFqz68nM01Z9fp8QI3IFQyrU/full.jpg

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 07:14

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

De wiki had last van spambots, de DPC server is later compromised geraakt vanwege verouderde software die niet (goed) kon worden geupdate (wiki had zelfde probleem trouwens), waarna is besloten de hele server (fysiek) offline te halen voordat het in bijvoorbeeld een botnet terecht zou komen. Helaas heeft de crew het de laatste tijd te druk gehad met andere zaken (veelal privé gerelateerd) waardoor er nog niet is gekeken naar nieuwe hard- en software voor een server. Ik zal het wel weer een keertje in de groep gooien.

Maar dat was eigenlijk niet je probleem; dat is met BOINC instellingen. Helaas heb ik BOINC zelf alweer een tijdje niet gebruikt en heb ik tegenwoordig een nieuwe pc waar ik (nog) geen BOINC op heb staan, dus mijn actuele kennis is weggezakt. Als ik echter naar het screenshot van APCIII hierboven kijk, zou je het onderste veld op 60% moeten zetten; het veld erboven geeft aan hoeveel cores er gebruikt mogen worden en kan gewoon op 100% blijven staan (of alternatief 0, wat hetzelfde doet).

Er staat me bij dat je ook nog wel eens het een en ander kwa load kan instellingen op je profielpagina op de website van het project, dus misschien dat je daar ook nog even kan kijken. Forceer daarna in BOINC dat hij moet updaten, om die instellingen op te laten halen en toe te passen.

Dat je geen werk krijgt, kan komen omdat er bijvoorbeeld op dit moment voor dat specifieke subproject geen werk beschikbaar is. Ik weet even niet zeker of dit ergens is na te gaan om te verifiëren.

[ Voor 8% gewijzigd door Bubbles op 09-01-2015 20:47 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
ik heb deze instellingen in de client http://puu.sh/eiaHV/724e3a25e5.png

en via WCG zelf kan je inderdaad ook het een en ander instellen, maar aangezien dat ook niet lukte ging ik er maar vanuit dat de client zelf die instellingen zou overriden aangezien ik hem op "actief op basis van gebruikersvoorkeuren" heb staan.

Nou kan je in de screenshot ook zien dat er heel veel spikes in de processor activiteit zitten, dus als je daar het gemiddelde van neemt kom je misschien wel op 60 uit, maar als ik 100% instel of 10% dan krijg ik hetzelfde resultaat dus dat werkt niet helemaal goed volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 13:18
Je zou nog kunnen proberen BOINC op 3 van de 6 cores op 100% te laten draaien en kijken hoe Windows het dan verdeeld. Windows is tegenwoordig redelijk geavanceerd als het om taak scheduling gaat.

Als het goed is draaien BOINC taken met de laatste prioriteit, dus als iets anders processortijd nodig heeft gaat dat altijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
VictordeHolland schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:02:
Je zou nog kunnen proberen BOINC op 3 van de 6 cores op 100% te laten draaien en kijken hoe Windows het dan verdeeld. Windows is tegenwoordig redelijk geavanceerd als het om taak scheduling gaat.

Als het goed is draaien BOINC taken met de laatste prioriteit, dus als iets anders processortijd nodig heeft gaat dat altijd voor.
Het gaat mij niet zo zeer om het gebrek aan CPU, maar meer om te temperatuur. Ik zie de temperatuur geregeld stijgen tot tussen de 60 en 70 graden, en 70 graden is volgensmij de maximale veilige temperatuur voor mijn processor.

En helaas over 3 cores splitsen werkte ook niet. Hij gebruikt dan wel 50% CPU, maar 3x100% van de cores dus dan worden ze alsnog vrij warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Even de boel over een andere boeg gooien: waarschijnlijk kan je in je bios van je moederbord wat instellingen vinden over throttling van de processor en ergens bij temperaturen-monitoring een maximale toegstane temperatuur opgeven. Als je processor dan boven die temperatuur komt, zal hij automatisch de kloksnelheid/multiplier naar beneden gooien, waarmee het stroomverbruik zakt en de temperatuur dus op z'n minst niet verder zal stijgen. Anders zijn er wellicht ook nog opties dat bij overschrijding van de temperatuur de ventilator van de processorkoeling harder gaat draaien, om hem zo ook niet heter te laten worden.

Even een andere vraag: wat voor een koelblok/fan zit er op de processor? Is dat de stock die meegeleverd werd met de processor? En wanneer is die voor het laatst ontstoft. Strikt genomen hoort zo'n koelblok namelijk de processor voldoende te moeten kunnen koelen om hem veilig 100% te kunnen belasten en zou het dus sowieso geen probleem mogen zijn. Je kan alternatief altijd nog een ander koelblok monteren wat beter koelt (en mogelijk nog stiller is ook. Bijvoorbeeld een Scythe Ninja. Lomp groot blok en koelt zo goed dat de (grote) ventilator erop nog steeds niet snel hoeft te draaien en daardoor erg stil is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

VictordeHolland schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:02:
(...)

Dat dacht ik ook altijd, maar bij bijvoorbeeld intensieve (flash)browsergames gaat het spel toch laggen, ipv dat boinc terugschaalt. Zodra ik boinc op "pauze" zet is die lagging totaal verdwenen.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ik durf niet te zeggen of het AMD eigen is of dat de Intels dit ook doen.
Als ik op mijn AMD PhenomII X6 aangeef dat er maximaal 3 cores gebruikt mogen worden dan geeft dat een heel onregelmatig beeld in de CPU-belasting. Geef ik aan dat er 50% CPU gebruikt mag worden dan worden inderdaad alle 6 de cores gebruikt. De CPU-belasting vertoont dan geen rare spikes meer.

Overigens maakte dat bij mij geen verschil uit in de warmte-ontwikkeling. Een gelijkmatige verdeling over de cores lijkt me zelfs nog wel beter voor de processor.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 22:54

Mist

Een gevaar op de weg

oko2708 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:27:
Ook wilde ik graag helpen aan het project Outsmart Ebola Together, maar ik kreeg helemaal geen werk voor de project binnen, terwijl ik op worldcommunitygrid.org had ingesteld alleen werk voor dat project te willen ontvangen.
Voor Outsmart Ebola Together is momenteel geen werk beschikbaar.
Wel loopt er nu een beta met nieuw werk, dus hopelijk wordt het project snel hervat.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Wat betreft de DPC wiki, kun je daar niet gewoon aan dat gepinde topic vastmaken?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
Bubbles schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:00:
Even de boel over een andere boeg gooien: waarschijnlijk kan je in je bios van je moederbord wat instellingen vinden over throttling van de processor en ergens bij temperaturen-monitoring een maximale toegstane temperatuur opgeven. Als je processor dan boven die temperatuur komt, zal hij automatisch de kloksnelheid/multiplier naar beneden gooien, waarmee het stroomverbruik zakt en de temperatuur dus op z'n minst niet verder zal stijgen. Anders zijn er wellicht ook nog opties dat bij overschrijding van de temperatuur de ventilator van de processorkoeling harder gaat draaien, om hem zo ook niet heter te laten worden.

Even een andere vraag: wat voor een koelblok/fan zit er op de processor? Is dat de stock die meegeleverd werd met de processor? En wanneer is die voor het laatst ontstoft. Strikt genomen hoort zo'n koelblok namelijk de processor voldoende te moeten kunnen koelen om hem veilig 100% te kunnen belasten en zou het dus sowieso geen probleem mogen zijn. Je kan alternatief altijd nog een ander koelblok monteren wat beter koelt (en mogelijk nog stiller is ook. Bijvoorbeeld een Scythe Ninja. Lomp groot blok en koelt zo goed dat de (grote) ventilator erop nog steeds niet snel hoeft te draaien en daardoor erg stil is).
Ik zal zeker even een kijkje nemen in de BIOS dan. En ja ik gebruik de standaard stock koeler die bij de processor is meegeleverd. Hij is nog nooit ontstoft, maar ik heb deze computer net een jaar, ik weet niet hoe vaak zoiets nodig is? En ik heb er inderdaad ook al over nagedacht om een betere CPU fan aan te schaffen want dit ding maakt ook behoorlijk wat lawaai.
Mist schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Voor Outsmart Ebola Together is momenteel geen werk beschikbaar.
Wel loopt er nu een beta met nieuw werk, dus hopelijk wordt het project snel hervat.
Okee dat verklaard dat ook weer.
Bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door oko2708 op 10-01-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Damic schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:15:
Wat betreft de DPC wiki, kun je daar niet gewoon aan dat gepinde topic vastmaken?
Off topic: ik hoop de wiki binnen een paar weken weer on-line te hebben.
De database importeren in een nieuwste versie van de wiki-software was geen succes. Ik zal met een oudere versie moeten beginnen en die dan bij werken naar de laatste stable. We hebben de database met de toenmalige stand van zaken wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

jeroenathome

Een regel tekst

oko2708 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:16:
Ik zal zeker even een kijkje nemen in de BIOS dan. En ja ik gebruik de standaard stock koeler die bij de processor is meegeleverd. Hij is nog nooit ontstoft, maar ik heb deze computer net een jaar, ik weet niet hoe vaak zoiets nodig is? En ik heb er inderdaad ook al over nagedacht om een betere CPU fan aan te schaffen want dit ding maakt ook behoorlijk wat lawaai.
Hoe vaak je het moet doen is afhankelijk van de plaats waar de PC kast staat. Laag bij de grond zal deze sneller vol stof komen dan een PC kast op een bureau. Je zal verbaast zijn hoeveel stof er in een jaar verzamelt wordt door een PC. Meestal maak ik de PC één keer in het jaar compleet schoon. In 2014 heb ik alleen de CPU koeler schoongemaakt en de PC is weer stil.(STock AMD koeler)

Een tip: Haal de ventialtor van het koelblok. Tussen beide onderdelen wil de stof zich ophopen waardoor de ventilator bijna geen werking heeft.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulmaster
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-08 21:36

Soulmaster

iPhone, iTypos. iApologize

Ik heb binnenkort een zware server over.. Die wil ik wel doneren aan DPC Kuuke weet wel waar ik over praat.

All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
jeroenathome schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:43:
[...]

Hoe vaak je het moet doen is afhankelijk van de plaats waar de PC kast staat. Laag bij de grond zal deze sneller vol stof komen dan een PC kast op een bureau. Je zal verbaast zijn hoeveel stof er in een jaar verzamelt wordt door een PC. Meestal maak ik de PC één keer in het jaar compleet schoon. In 2014 heb ik alleen de CPU koeler schoongemaakt en de PC is weer stil.(STock AMD koeler)

Een tip: Haal de ventialtor van het koelblok. Tussen beide onderdelen wil de stof zich ophopen waardoor de ventilator bijna geen werking heeft.
Mijn Pc hangt zo'n 20 centimeter boven de grond, onder mijn bureau, dus echt veel stof vangt hij niet op, maar ik zal hem sowieso binnenkort een keertje schoonmaken.
KuuKe schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:15:
[...]

Off topic: ik hoop de wiki binnen een paar weken weer on-line te hebben.
De database importeren in een nieuwste versie van de wiki-software was geen succes. Ik zal met een oudere versie moeten beginnen en die dan bij werken naar de laatste stable. We hebben de database met de toenmalige stand van zaken wel nog.
Dat zou mooi zijn. Ik denk dat een hoop mensen er wel wat aan heeft. Boinc is nou niet bepaald de meest gebruiksvriendelijke client (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Geloof me, BOINC is verbazingwekkend gebruiksvriendelijk, als je met een stel andere clients hebt gewerkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
Ach ja je moet er even voor gaan zitten denk ik dan... steek er even wat moeite in en je komt erachter. Niet na 5 minuten al resultaat verwachten, de manager is goed te begrijpen bij de advanced weergave, maar mbt cpu BIOS settings e.d. moet je sowieso even goed je tijd voor nemen.

Als je het over managers/cliënts hebt:
Ik vond zelf de FAH client die op de pc zelf draait een vaag ding. Vooral in vergelijking met BOINC vond ik die verbazingwekkend complex en zag niet wat echt wat ik nu in vredesnaam aan het doen was. De webcontrol lijkt daarentegen weer op een knoppenpaneel van een spel uit 1998, ook niet echt feeling mee. Zeker als FAH je allereerste project is, waar je ook mee gaat testen of het systeem 100% 24/7 stabiel is, vind ik dat een dramatische manager. Ik ben daarom na 14 dagen renderen met FAH gestopt, simpelweg geen feeling mee met hun vage software.

Wat dat betreft heeft BOINC meer een balans gevonden in niet te complex, maar toch makkelijk wat kleine instellinkjes te doen (zoals dat bandbreedte beperken en wanneer cpu gebruiken, etc), zonder dat het complex en onoverzichtelijk is. (imho :P )
Misschien ooit nog eens kijken naar de BAM manager... schijnt ook wel een goede te zijn. Maar niet echt perse nodig lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door Aardwolf op 20-01-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:18
froz0 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:57:
Ik heb binnenkort een zware server over.. Die wil ik wel doneren aan DPC Kuuke weet wel waar ik over praat.
Een mooi Proliant?
Afbeeldingslocatie: http://www.tech.proact.co.uk/i/compaq_proliant_8000.jpg

Of een mooie netserver cluster? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.purplewaveauction.com/a/2009/20091201iowa/6507.JPG
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
Ja zwaar zal dat wel zijn... >:) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@kuuke: zalig :)

Ben trouwens aan het testen met de pproxy van dnet. Werkt goed in mijn lokaal netwerk :9 heb nog wel een probleempje met de stats maarja :(

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Als je hulp nodig hebt, dan horen we het vast wel toch? ;) ik heb ze ook ooit aan de gang gekregen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Stats script (dnet live stats) kan niet overweg met php 5.5 :( straks maak ik nog zelf iets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
oko2708 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:16:
[...]

De stock koeler van de FX serie zijn naar mijn mening ruk :+

Heb zelf 8320 als Boinc alle 8 cores belast loopt de temp hard op, de stock koeler is er niet op berekend om 24/7 alle cores op 100% te kunnen koelen. Dat is mijn mening maar, ik hou niet van temps boven de 50 graden en ook niet van een fan die ik kan horen blazen, maar als je niet fold of zo iets gebeurd dat ook zelden dat je zo veel load hebt.

Hellaas kan je in Boinc niet de load aan de CPU temp koppelen dus zul je zelf moeten spelen met de 'juiste' load. De stock koeler houdt bij mij de temp tussen de 40-50 graden als alle 8 cores voor max 50% aan het werk zijn.

Andere optie is een koeler kopen die meer hitte aan kan. 125W van een CPU is niet niks, met mijn huidige koeling blijft de temp onder de 50 graden bij alle cores op 100%.

Voordeel van de 6300 die produceert maar 95W :+

Koelers

Schoonmaken van een koeler na 1 jaar kan zo ie zo geen kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Voor mijn fx8320 koel te houden heb ik al tijden een mugen 2 rev2 ofzoiets, works like a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Damic schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:04:
Stats script (dnet live stats) kan niet overweg met php 5.5 :( straks maak ik nog zelf iets :p
Ik gebruik al jaren de Perl script stats. PHP heeft vaak teveel afhankelijkheden. Kreeg die van RamonP ook nooit aan de gang of tot aan een update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 16:36

itsalwaysme

Graast voor DB

Witlof schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:06:
[...]

Een mooi Proliant?
[afbeelding]

Of een mooie netserver cluster? :P
[afbeelding]
_O-
Deze zijn veel te nieuw, ik kan nog wel aan oudere komen hoor ;)

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ho ho, het ging niet om oud, maar om zwaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 16:36

itsalwaysme

Graast voor DB

Meestal is ouder ook zwaarder. Of zo lijkt het wel bij onze klanten.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Damic schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:51:
Voor mijn fx8320 koel te houden heb ik al tijden een mugen 2 rev2 ofzoiets, works like a charm.
De Mugen en Ninja series van Scythe zijn, naar mijn mening, erg degelijke koelers die zeer stil zijn en toch heel goed koelen. Ook bij zware belasting. En die dingen heb je in huis voor minder dan 5 tientjes incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulmaster

Soulmaster

nee een iets jongere server:

running Linux 2.6.18-371.9.1.el5 - Cpu0: Intel 2000 MHz Cpu1: Intel 2000 MHz Cpu2: Intel 2000 MHz Cpu3: Intel 2000 MHz Cpu4: Intel 2000 MHz Cpu5: Intel 2000 MHz Cpu6: Intel 2000 MHz Cpu7: Intel 2000 MHz; Up: 221d+2:44; Users: 2; Load: 0.59; Free: [Mem: 1115/16054 Mio] [Swap: 18048/18048 Mio] [: / Mio] [/boot: 194/251 Mio]; Vpenis: 672.9 cm;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Das nog een aardige afstand, maar gelukkig virtueel ;) de rest is ook nog best netjes voor een webservertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulmaster

Soulmaster

zuipt net zoveel stroom als een gemiddelde brabo bier :)

[ Voor 4% gewijzigd door Soulmaster op 26-01-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Het is een gruwelijke kick naar boven toe maar volgens mij krijg ik dit topic nog wel hard genoeg getrapt :P

Het heeft erg lang geduurd maar het is gelukt om de wiki-database van de oude DPC-server te plukken, te kuisen en een nieuwe wiki in te richten:

Link naar de DPC-Wiki.

Actief bijdragen is momenteel nog uitgesloten dat is gedaan vanwege de hoeveelheid spam die we in het verleden al eens hebben mogen ontvangen. Actieve DPC-ers met wiki-kennis die bepaalde gedeeltes willen bijwerken kunnen zich melden bij mij.

Je kan ook lappen tekst etc. doorgeven zodat ik ze zelf plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

jeroenathome

Een regel tekst

Hulde _/-\o_ voor al het werk om de pagina op te zetten.

Alleen enkele kleinigheden gevonden.
De stats pagina bevat een link naar Tadah.mine.nu statspagina, maar je komt op een reclame pagina terecht. In plaats van deze link zou de link van digik-oz gebruikt kunnen worden aangezien dat op dit moment de meest gebruikte stats engine is.

Tot in hoeverre de pagina's van dukebox en elteor worden geupdate weet ik niet, maar op dit moment lijkt het erop dat hun geen gegevens ophalen.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Klopt, deze wiki is ongeveer twee jaar niet bijgewerkt en op een aantal plaatsen hopeloos out dated.
Ik ga proberen de komende tijd eea bij tewerken.

Pagina: 1