Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop ca. 600 euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil d'r simpele games mee kunnen willen spelen (League of Legends, Hearthstone). Soms wil ik d'r mee gaan lannen. Voor de rest kijk ik veel films, dus Full HD beelscherm zou pref. zijn.

Wat is je budget?
Ca. 600 euro, mag meer zijn als 't 't echt waard is. Minder is natuurlijk altijd welkom! :)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, eigenlijk niet. 1x in de 2 maanden lannen, en accuduur is niet zo belangrijk, heb 'm toch meestal aan de lader. Groter beeldscherm is hierdoor natuurlijk ook zeer welkom!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt mij niet zo vrij veel uit, ik pref. wel een SS(H)D. Ik zag zelf deze laptop, enig nadeel was dat er geen full hd beeldscherm op zit geloof ik maar voor de rest voldoet 't geloof ik aan mijn specs. pricewatch: Asus X750LN-TY110H

Iniedergeval, alvast bedankt voor jullie help.

MVG,

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 20:12 ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Ik denk dat je beter kan gaan voor een model met een full HD scherm zoals: pricewatch: Asus F555LD-DM513H - echter de laptop heeft geen SSD en de videokaart is ook minder snel.

Een goede laptop met full HD scherm en degelijke videokaart kost al snel tegen de EUR 800 pricewatch: MSI GP60 2PE-440NL

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie Vidra! Ik denk dat ik voor de asus die jij mij aanraad ga, en na een tijdje zelf ga proberen de HDD te vervangen door een SSD, nog één vraagje of iemand hier ervaring mee heeft hdd's te vervangen op laptops en vooral op deze dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2015 16:56 ]

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 10:37
Ikzelf zit eraan te denken om voor deze te gaan:
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C600JHMH)

Mijn plan is dan om de dvd drive te vervangen voor een SSD.

Dit kan je doen met een zogehete caddy, erg simpel.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeru op 10-01-2015 17:57 ]

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!