Recht op garantie bij één dode pixel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 12:02
Beste Tweakers,

Ik heb twee dagen geleden een Dell Ultrasharp U2414H gekocht bij een webwinkel. Een aantal uur geleden is deze monitor dan ook aangekomen, en ik heb deze direct uitgepakt en aangesloten. Echter viel mij op dat het scherm een dode pixel heeft. Deze dode pixel zit rechtsonder het midden van het scherm. Als de dode pixel in een hoek van het scherm zou hebben gezeten, dan had ik me hier niet erg aan gestoord. Echter zit deze pixel altijd in mijn gezichtsveld, en is érg duidelijk zichtbaar.

Natuurlijk heb ik gelijk RMA aangevraagd bij de webwinkel, en wacht ik nu op antwoord. Alleen blijkt nu dat ik blijkbaar de optie had om pixel garantie aan te schaffen bij mijn monitor. Dit is mij niet opgevallen bij het bestellen van de monitor, maar nu begin ik toch een beetje bang te worden dat ik straks geen recht op garantie heb, en vast zit met een monitor waar ik me aan erger.

Ik heb al wat rond gezocht over het recht op garantie in dit geval, maar ik kon eigenlijk geen conclusie trekken of ik deze monitor nou vervangen kan krijgen of niet. Mijn vraag aan jullie is dus: heb ik recht op garantie bij dit defect? Hoe moet ik handelen?

Overigens viel me ook op dat de factuur van de webwinkel in de originele verpakking van de monitor zat, en dat deze dus (opnieuw?) dichtgemaakt is door de webwinkel. Is dit normaal, of is er kans dat deze monitor een gebruikt examplaar is?

Met vriendelijke groeten,
xyler

[ Voor 38% gewijzigd door xyler op 17-09-2021 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:08:
Je hebt wettelijk gezien 7 werkdagen de tijd om een product terug te sturen.
Is die periode niet verlengt recentelijk ? ik dacht dat het nu 14 dagen (inclusief weekenden) was... kan het mis hebben :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Als die opnieuw ingepakt is dan gelijk terugsturen. De vorige eigenaar had waarschijnlijk hetzelfde probleem..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan is het wel verstandig als de TS de RMA-aanvraag eerst stopt, en pas als dat gebeurd is de WKOA-procedure start. Anders gaat het hoogstwaarschijnlijk fout.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:03
De bedenktijd waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken is 14 dagen. Wanneer de bedenktijd start, hangt af van het soort overeenkomst dat u heeft gesloten. Per 13 juni 2014 zijn de regels voor kopen op afstand gewijzigd.
In theorie is die wet hier natuurlijk niet voor bedoeld, enkel om een product te kunnen 'uittesten'. Al kun je er over discussieren of die dode pixel een defect is, of een inherente eigenschap van grote LCD-panels.

Maar de WKOA vereist geen reden, dus dan is het simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een RMA hebt aangevraagd dan wordt het een heel ander verhaal. De TS is nu afhankelijk van het RMA proces.

Wat de TS had kunnen doen is het product terugsturen en zeggen dat het niet aan de verwachtingen voldeed. Daarbij kun je de precieze verwachtingen in het midden laten als je wilt. De fabrikant ziet het misschien niet als defect, maar de consument is niet tevreden over het product.

Het is niet handig om je op de wet koop op afstand EN de RMA procedure te beroepen. Volgende keer: gewoon terugsturen omdat je niet tevreden bent over het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Binnen 14 dagen mag je zonder opgaaf van reden het product retour sturen.

Je zal dan geen vervanging krijgen en mogelijk de monitor elders opnieuw moeten kopen als je er zeker van wilt zijn niet weer dezelfde monitor toegestuurd te krijgen.

Als de originele verpakking open is geweest sowieso niet akkoord gaan als de winkel zegt dat ze geen retour doen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:44

sjaool

Every life should have 9 cats

Je bent ook niet verplicht om die garantie af te nemen. Ik vind dat sowieso een sigaar uit eigen doos. Je hebt namelijk recht op een deugdelijk product. Dat de fabrikant iets opgesteld heeft betreffende het aantal pixels dat defect mag zijn is leuk maar bij mij gaat zo'n apparaat meteen binnen de bedenktijd terug naar de winkel.

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 09-01-2015 19:34 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:16:
Als je een RMA hebt aangevraagd dan wordt het een heel ander verhaal. De TS is nu afhankelijk van het RMA proces.

Wat de TS had kunnen doen is het product terugsturen en zeggen dat het niet aan de verwachtingen voldeed. Daarbij kun je de precieze verwachtingen in het midden laten als je wilt. De fabrikant ziet het misschien niet als defect, maar de consument is niet tevreden over het product.

Het is niet handig om je op de wet koop op afstand EN de RMA procedure te beroepen. Volgende keer: gewoon terugsturen omdat je niet tevreden bent over het product.
Deze aanpak begrijp ik en het was ook zeker iets waar ik aan gedacht heb. Echter is de 14 dagen bedenktijd hier natuurlijk niet voor bedoelt, en ik dacht dat het misschien voor onnodige problemen zou kunnen zorgen. Achteraf misschien toch niet de juiste beslissing geweest, maar ik wil de webwinkel ook wel een kans geven om via dit via de normale weg op te lossen. Daarnaast zijn er natuurlijk verzendkosten waar ik als gierige Nederlander geen zin in heb :+ (Buiten het feit dat ik hiervoor als arme student toch even voor heb moeten sparen)
gambieter schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:14:
Dan is het wel verstandig als de TS de RMA-aanvraag eerst stopt, en pas als dat gebeurd is de WKOA-procedure start. Anders gaat het hoogstwaarschijnlijk fout.
Helaas kan dit natuurlijk weer niet via de website 8)7 , dus als ik hiervoor kies dan moet ik er een mailtje achteraan sturen. Raad je me aan om eerst te wachten op een reactie van de webwinkel, of moet ik gewoon direct een mailtje sturen om de RMA aanvraag stop te zetten? Ze weten natuurlijk al van het pixeldefect af dankzij de RMA aanvraag.

[ Voor 20% gewijzigd door xyler op 09-01-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:02
Kan je dode pixels niet onder een defect schuiven onder het mom van "Hij voldoet niet aan de gegeven specificaties"?
1920x1080 is geen 1920x1080 meer als er dode pixels aanwezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

sjaool schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:22:
Je bent ook niet verplicht om die garantie af te nemen. Ik vind dat sowieso een sigaar uit eigen doos. Je hebt namelijk recht op een deugdelijk product. Dat de fabrikanten iets opgesteld heeft betreffende het aantal pixels dat defect mag zijn is leuk maar bij mij gaat zo'n apparaat meteen binnen de bedenktijd terug naar de winkel.
Daar zitten natuurlijk wel een paar haken en ogen aan.

Dode pixels zijn tot op zekere hoogte iets waar je rekening mee moet houden en dus niet als gebrek beschouwd worden wat wettelijk gezien kosteloos opgelost moet worden.

Die hoogte is afhankelijk van de prijsklasse van je scherm, of de fabrikant er nog uitspraken over doet, de algemene voortschrijding der techniek (geen idee wat tegenwoordig nog de kans is op dode pixels). Hoe dan ook lastig om daar heel zwart wit iets over te zeggen. Je kan het dus proberen op een defect te gooien en kosteloze reparatie/vervanging eisen, maar zeker bij een winkel die zelf pixelgaranties verkoopt is de kans de je deksel op je neus krijgt vrij groot, gok ik.

Terugsturen onder WKOA kan natuurlijk, maar dan betaal je wel de verzendkosten voor het retourneren en moet je weer een nieuwe gaan bestellen. Bovendien wordt het scherm dan dus niet beschouwd als defect en niet gerepareerd en zadel je dus gewoon de volgende klant met die monitor op (niet direct jouw probleem, maar toch).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Orion84 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:32:
[...]Terugsturen onder WKOA kan natuurlijk, maar dan betaal je wel de verzendkosten voor het retourneren en moet je weer een nieuwe gaan bestellen.
Dat hangt er van af waar je besteld hebt. Bij de een aantal webshops kun je het apparaat gratis weer terugsturen. De verzendkosten hoor je tegenwoordig ook weer terug te krijgen als je een apparaat retour stuurt. Het hoeft dus geen geld te kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Orion84 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:32:
[...]
Terugsturen onder WKOA kan natuurlijk, maar dan betaal je wel de verzendkosten voor het retourneren en moet je weer een nieuwe gaan bestellen. Bovendien wordt het scherm dan dus niet beschouwd als defect en niet gerepareerd en zadel je dus gewoon de volgende klant met die monitor op (niet direct jouw probleem, maar toch).
De verzendkosten en het opnieuw bestellen van deze monitor is geen groot probleem voor mij. Natuurlijk zou het fijner zijn als dit gewoon via de RMA geregeld kan worden zodat de volgende klant hier geen problemen mee krijgt en ik geen last heb van verzendkosten, maar ik erger me te veel aan de dode pixel om "ach, laat maar zitten" te zeggen. De pixel zit te ver van de randen af om te negeren.

[ Voor 29% gewijzigd door xyler op 09-01-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23

InFamous

excommunicado

sjaool schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:37:
[...]

Dat hangt er van af waar je besteld hebt. Bij de een aantal webshops kun je het apparaat gratis weer terugsturen. De verzendkosten hoor je tegenwoordig ook weer terug te krijgen als je een apparaat retour stuurt. Het hoeft dus geen geld te kosten. ;)
Alleen de verzendkosten die zijn betaald tijdens het bestellen, niet de verzendkosten voor het retoursturen.

Daarnaast zou TS nog even bij Dell kunnen aankloppen, wat monitors betreft ben ik zeer tevreden. Heb mijn U2711 tweemaal kunnen omruilen, één keer vanwege backlight bleeding en éénmaal vanwege een aan en uit knop die bleef oplichten.

[ Voor 19% gewijzigd door InFamous op 09-01-2015 19:46 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik dacht dat ik dat ook gezegd had? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Ik heb foto's aan de eerste post toegevoegd om de locatie van de dode pixel duidelijk te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Je deed overkomen alsof retouneren gratis is, je begon namelijk over dat er bij sommige webshops geen kosten worden berekend voor het terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:02
sjaool schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:37:
[...]De verzendkosten hoor je tegenwoordig ook weer terug te krijgen als je een apparaat retour stuurt. Het hoeft dus geen geld te kosten. ;)
Dit geeft mij de indruk dat je geen geld kwijt zou raken, maar retoursturen kost je wel degelijk geld.

EDIT: Excuus, Ragdoll was me voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Flapperbol op 09-01-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

InFamous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:47:
Je deed overkomen alsof retouneren gratis is, je begon namelijk over dat er bij sommige webshops geen kosten worden berekend voor het terugsturen.
Klopt, de retourkosten zijn bij veel webshops nog voor eigen rekening (bij Wehkamp bijvoorbeeld kun je het gekochte wel weer gratis laten ophalen). Maar de kosten die je hebt betaalt om het apparaat te ontvangen, de verzendkosten dus, hoor je terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17

DukeBox

loves wheat smoothies

Weet je zeker dat het een rotte pixel is ? Zet je muis er eens op en ga heen en weer met je hooft.. blijft ie dan op dezelfde plek? Het lijkt namelijk meer op een stofje of de bekende stof mijt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
DukeBox schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:54:
Weet je zeker dat het een rotte pixel is ? Zet je muis er eens op en ga heen en weer met je hooft.. blijft ie dan op dezelfde plek? Het lijkt namelijk meer op een stofje of de bekende stof mijt.
Als je de afstand tot de randen van de cursor bedoelt, dan veranderd deze inderdaad op basis van de hoek waarmee ik op het scherm kijk! Ik heb nog nooit gehoord van "de bekende stof mijt" :P

Foto's:
http://megekko.djangovanderheijden.nl/IMAG0039.jpg
http://megekko.djangovanderheijden.nl/IMAG0040.jpg
http://megekko.djangovanderheijden.nl/IMAG0041.jpg

Maargoed, als ik ook onder een érg scherpe hoek op het scherm kijk dan zie ik de "pixel" (of stof) dubbel. Een keer voor op het scherm achter de voorste plaat, en een keer daar vlak achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Ik heb zojuist een mail ontvangen dat het RMA verzoek geaccepteerd is, en ik de monitor op mag sturen. Dit RMA verzoek is natuurlijk wel gebaseerd op de aanname dat ik een dode pixel had, terwijl DukeBox net aan heeft gegeven dat dit wel eens stof (mijt?) zou kunnen zijn! Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Netjes melden met uitleg en de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
InFamous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:08:
Netjes melden met uitleg en de foto's
Ik zal zometeen een mailtje sturen. Maar voordat ik dit doe heb ik nog een klein vraagje: hoe zit het met de garantie als blijkt dat het inderdaad stof is?

(Het zal vast wel opvallen hoe weinig ervaring ik heb met garantie en RMA :+)

[ Voor 11% gewijzigd door xyler op 09-01-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Dan valt het afaik onder de noemer non conformiteit, aangezien stof niet tussen het scherm hoort te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17

DukeBox

loves wheat smoothies

Als ie beweegt is het iets tussen de lcd en toplaag in. Dat heb ik 3 keer eerder gehad bij dell en is bij mij altijd onder garantie vervangen. 2 van de 3 kwam het pas later te voorschijn.

Er lopen hier wel meerdere topics van mensen met het zelfde issue.
http://gathering.tweakers...eyword=beestje+tussen+lcd

Een rotte pixel was ook wel duidelijker geweest op de foto ;)

[ Voor 20% gewijzigd door DukeBox op 09-01-2015 20:31 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:03
InFamous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:43:
Alleen de verzendkosten die zijn betaald tijdens het bestellen, niet de verzendkosten voor het retoursturen.
Sinds de recente wijzigingen is dat ook niet meer per definitie zo.
U betaalt de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Dit hoeft alleen als de verkoper u van te voren heeft geïnformeerd over die kosten. Heeft de verkoper u niet laten weten dat u verzendkosten moet betalen als u het product terugstuurt? Dan moet de verkoper de verzendkosten die u maakt om het product terug te sturen betalen.
Maargoed, sterkte met het terugkrijgen van je 6,95 als een verkoper zegt 'nee'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Ik heb de mail gestuurd en zal waarschijnlijk morgenochtend een reactie ontvangen. Natuurlijk zal jullie op de hoogte houden!

Wat ik dan weer vreemd vind is dat er in het mailtje met het akkoord om de monitor op te sturen staat dat ik de originele verpakking in een omringende doos moet stoppen ter bescherming, omdat de originele verpakking misschien niet voldoende bescherming zal bieden. Echter heeft de webwinkel mij de monitor wel gewoon in originele verpakking (zonder omringende doos) opgestuurd :+
DukeBox schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:27:
Als ie beweegt is het iets tussen de lcd en toplaag in. Dat heb ik 3 keer eerder gehad bij dell en is bij mij altijd onder garantie vervangen. 2 van de 3 kwam het pas later te voorschijn.

Er lopen hier wel meerdere topics van mensen met het zelfde issue.
http://gathering.tweakers...eyword=beestje+tussen+lcd

Een rotte pixel was ook wel duidelijker geweest op de foto ;)
Het ziet er gelukkig uit als stof, en geen beestje. Daar is het plekje te klein en onnatuurlijk gevormd voor namelijk (als ik er met m'n neus bovenop ga zitten dan is het nog steeds gewoon een "puntje" zoals een stofje). Een stofje is helaas net zo irritant als een dode pixel :+

[ Voor 43% gewijzigd door xyler op 09-01-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Ik lees alleen nog maar dingen over retourneren en de wet en dit en dat. Weet je zeker dat het een dode pixel betreft en niet een stuck pixel wat je mogelijk zelf kan verhelpen?

Toegegeven dat je mogelijk niet alle methodes wil toepassen op een gloednieuw scherm. Laten we zeggen ''just my 2 cents''. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Perkouw schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:25:
Ik lees alleen nog maar dingen over retourneren en de wet en dit en dat. Weet je zeker dat het een dode pixel betreft en niet een stuck pixel wat je mogelijk zelf kan verhelpen?

Toegegeven dat je mogelijk niet alle methodes wil toepassen op een gloednieuw scherm. Laten we zeggen ''just my 2 cents''. ;)
Voor zover ik weet zijn stuck pixels nooit helemaal zwart, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
xyler schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:27:
[...]

Voor zover ik weet zijn stuck pixels nooit helemaal zwart, toch?
Goed punt. Al geld voor een dead pixel hetzelfde als een stuck pixel (correct me if i'm wrong). Die wil ineens met dezelfde methode(n) nog wel eens mee gaan werken.

Niet iets dat ik dagelijks doe en jaren geleden dat ik er mee te maken heb gehad :+

[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 09-01-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Perkouw schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:30:
[...]

Goed punt. Al geld voor een dead pixel hetzelfde als een stuck pixel (correct me if i'm wrong). Die wil ineens met dezelfde methode(n) nog wel eens mee gaan werken.

Niet iets dat ik dagelijks doe en jaren geleden dat ik er mee te maken heb gehad :+
Ik had daar zelf een klein beetje op gezocht, maar na wat googlen zag ik alleen maar "this tool doesn't work for dead pixels, only stuck pixels" e.d.
Ik was dus maar gestopt met zoeken :) Als je iets weet wat niet hardhandig is voor deze gloednieuwe monitor dan hoor ik dat graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 15:25

WhiteDog

met zwarte hond

DukeBox schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:54:
Je kan het stofje er misschien proberen uitduwen met de muiscursor :P

Ik zou het iig ook gewoon bij Dell proberen, die komen hem waarschijnlijk wel thuis vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
WhiteDog schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:26:
[...]

Je kan het stofje er misschien proberen uitduwen met de muiscursor :P

Ik zou het iig ook gewoon bij Dell proberen, die komen hem waarschijnlijk wel thuis vervangen.
Haha :P Ik ga het nu eerst maar gewoon proberen bij de webwinkel, aangezien ze de RMA gewoon geaccepteerd hebben. Morgen krijg ik denk ik reactie op mijn mailtje, dan zal ik dit topic updaten en hopelijk gewoon de monitor weer op kunnen sturen ;)

Edit: Oeps, ze reageren niet in het weekend. Ik zal moeten wachten tot maandag!

[ Voor 7% gewijzigd door xyler op 10-01-2015 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Ik heb vandaag antwoord gekregen van de webshop en heb op basis van de instructies in het antwoord het scherm weer netjes terug gestuurd in de originele doos. Morgen hoop ik meer te horen (en meer informatie te kunnen geven)! En nu maar weer verder studeren voor mijn tentamens op het 15.6" schermpje van m'n laptop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
Hierbij een (nogal late) update: ik heb vandaag een nieuw scherm ontvangen van de webshop. Deze is door de webshop gecontroleerd op pixeldefecten en heeft dus geen dode pixels of andere rare dingen zoals stof achter het scherm. Ik ben weer helemaal tevreden en ga nu genieten van dit prachtige scherm :D Hartelijk dank voor alle reacties natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
InFamous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:47:
De verkoper moet de verzendkosten retour ook vergoeden, maar alleen als de koper aannemelijk kan maken dat de verkoper voor de koop niet duidelijk en begrijpbaar (een vermelding in de algemene voorwaarden volstaat niet) heeft aangegeven dat de verzendkosten retour voor jouw rekening komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Dat heb je mij ook niet zien zeggen, ik zeg alleen dat retourneren niet per definitie gratis is.

[ Voor 38% gewijzigd door InFamous op 22-01-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

xyler schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:44:
Hierbij een (nogal late) update: ik heb vandaag een nieuw scherm ontvangen van de webshop. Deze is door de webshop gecontroleerd op pixeldefecten en heeft dus geen dode pixels of andere rare dingen zoals stof achter het scherm. Ik ben weer helemaal tevreden en ga nu genieten van dit prachtige scherm :D Hartelijk dank voor alle reacties natuurlijk!
Mooi! Ik hoop dat je er lang plezier van hebt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 22-01-2015 19:52 ]

Pagina: 1