Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Payment service provider informatie : koppeling met bank

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• _Nick_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07-2021
Hi,

Aangezien mijn uitgebreide zoektocht online niet veel info naar boven bracht, had ik graag in contact gekomen met mensen die de werking van een payment service provider (PSP) goed kennen. (zoals bv. Ogone, MultiSafePay, Adyen, ...)

Ik ben dus geïnteresseerd in informatie omtrent de werking van payment service providers (PSP's) en in het bijzonder de koppeling van deze PSP's met een bank. (bank API)

Kunnen jullie mij in dit topic of via privé bericht de nodige info verschaffen?
Highly appreciated!

Gr,
Nick

-- Ik wist niet waar dit topic thuis hoorde, maar ik vermoed dat deze map het beste aansluit bij mijn vraag. Indien dit niet zo is, mag dit topic zeker verplaatst worden --

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
_Nick_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:31:
Kunnen jullie mij in dit topic of via privé bericht de nodige info verschaffen?
"Mail/DM me" is ongewenst ;) Als iedereen dat ging doen was 't forum dood. Het hele idee achter een forum is nou juist dat je iets openbaar/publiek bespreekt waardoor anderen er ook van leren als ze het lezen (of kunnen inhaken op onjuistheden die gezegd worden of...). Mensen die middels een zoekmachine in dit topic (be it Google, Bing of onze eigen search bijv.) terecht komen met eenzelfde vraag zijn/worden alleen geholpen als de discussie in dit topic plaatsvindt; niet als het "achter de schermen" in mail/DM plaatsvindt ;)

Having said that: je topic ontbeert nogal wat zaken, beschreven in onze Quickstart, om te kunnen beantwoorden. Je zegt dat je vragen hebt, maar geeft niet aan welke (concrete) vragen. Naast een concrete vraag mis ik ook je eigen inzet; wat heb je zelf al gezocht/gevonden? Heb je de search al gebruikt? En zat daar niets bruikbaars aan informatie tussen? Je zegt wel "...uitgebreide zoektocht online niet veel info naar boven bracht..." maar je geeft niet aan waar je op zocht, noch wat je dan wél vond, waarom dat niet voldeed aan je verwachtingen of je vraag beantwoordde etc. En, zoals gezegd, met dergelijke brede, open, vraag gaan wij je nu ook niet (goed) kunnen helpen.

Ik verzoek je dan ook vriendelijk een nieuw topic te openen met voorgenoemde informatie daarin opgenomen en de quickstart hanterend; dan komt 't helemaal goed ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 09-01-2015 18:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.