Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakenkanon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2023
Hallo allemaal

Ik ben aan het rond kijken voor een nieuwe smartphone voor als mijn huidige abbonement af loopt (Maart).

Ik zoek een?
Snelle smarthpone, redelijke camera, goede batterijduur

Wat is je budget?
€300-400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Veel whatsapp, moet dit zo snel mogelijk laden zonder te crashen, youtube, facebook, muziek luisteren (koptelefoon)

Wat heb je zelf al gevonden?
-Nexus 5
-Ascend P7

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben zelf al een tijd aan het kijken, maar kom er maar niet uit, de accuduur van de P7 staat me wel aan, maar als ik de snelheid vergelijk met de Nexus komt die weer een stuk beter uit de test. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar de Nexus, maar als ik bij een nieuwe telefoon nog geen volle dag met de batterij kan doen is dat wel een heel groot minpunt. Ik zou graag jullie mening horen.

Ik sta zeker open voor andere suggesties, zolang de telefoon geen appels of 4 vierkantjes heeft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 648546

Knip, V&A is niet toegestaan, zie de algemene richtlijnen van het forum

[ Voor 89% gewijzigd door The Wizard op 10-01-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-05 08:23
Mijn nexus 5 gaat altijd een hele dag mee zolang ik mijn WiFi niet aan laat staan de hele dag. Ik heb nu bijna al een week mijn 4G aan staan en dat verbruikt minder batterij dan WiFi. En de snelheid is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-05 23:52
honor 6 misschien of een lg g2 en misschien wel een s4. sony xperia z2 is er ook nog