Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De PC wordt gebruikt voor Autocad en sketchup met daarbij het office gebeuren.
Daarbuiten wil ik er ook op kunnen gamen op 1920x1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€ 1100 - € 1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
- Muis en toetstenbord
- Samsung syncmaster 2243SN
- Samsung SH-S223
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Gewoon een degelijk systeem wat het bovenstaande prima kan volstaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ja dit keer wil ik een systeem gebasseerd op Intel en Nvidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Altijd prettig als hij niet te veel herrie maakt, Verder wil ik de kleurstelling rood en zwart houden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil dit wel gaan proberen.
Ik zelf kwam uit op het volgende systeem:
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De PC wordt gebruikt voor Autocad en sketchup met daarbij het office gebeuren.
Daarbuiten wil ik er ook op kunnen gamen op 1920x1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€ 1100 - € 1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
- Muis en toetstenbord
- Samsung syncmaster 2243SN
- Samsung SH-S223
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Gewoon een degelijk systeem wat het bovenstaande prima kan volstaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ja dit keer wil ik een systeem gebasseerd op Intel en Nvidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Altijd prettig als hij niet te veel herrie maakt, Verder wil ik de kleurstelling rood en zwart houden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil dit wel gaan proberen.
Ik zelf kwam uit op het volgende systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 217,95 | € 217,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 350,95 | € 350,95 |
| 1 | Corsair Graphite 760T Black | € 157,95 | € 157,95 |
| 1 | Scythe Mugen MAX | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9R | € 81,28 | € 81,28 |
| 1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.145,93 | |
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850