Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 12:13
http://www.groupdeal.nl/v...ter-door-op-op090115.html

Misschien kennen de meeste van jullie dit merk niet of nauwelijks, maar Moncler is in het buitenland (UK, USA & ASIA) een enorm populaire merk. Vooral in skikleding. In Nederland wordt het helaas te vaak door petjes gedragen, maar de kwaliteit van de kleding is zeer goed. Lichtgewicht en winddicht.

Nu twijfel ik zelf of die wel echte jassen zijn, want Moncler geeft NOOIT zoveel korting. Er zijn enorm aantallen nepperds op de markt, vooral van dit model. Ook staat er: het valt kleiner uit. Nepperds komen uit China en vallen vaak kleiner uit dan de gewone maten.

Ik heb er in ieder geval 1 besteld, ben benieuwd of die echt is. Niet geschoten is altijd mis! Kan me geld toch wel terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Tot nu toe is bij elke aanbieding van groupdeal dat ik iemand heb horen roepen dat het misschien fake is ook gebleken dat ze gewoon neppe rotzooi verkochten.

Buiten dat zou ik zo'n vuilniszakkenjas nog niet dragen als ik er 250 euro bij kreeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Neem in ogenschouw dat dit een ietwat ouder model is en nieuwprijs 499 is. Lijkt de kans groot dat ie toch wel echt is. Voor mensen die van die merk houden leuke prijs.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Zap8 dit is geen ouder model. Afgelopen jaar gewoon te koop bij de meeste resellers. Daarnaast hoort dit model tot de main collection die elk jaar weer terugkomt. Moncler als merk geeft namelijk nooit zulke kortingen. Resellers worden vastgezet met een bepaalde prijs. Tijdens sale periodes mogen ze wat korting geven, maar zeker geen 40% van de nieuwprijs. Beetje Apple tactiek zeg maar.
Wat Moncler helemaal niet wilt is dat een bedrijf uit Rusland, het goedkoop gaat aanbieden in Europa.
Maar wie weet hebben ze toch een manier gevonden om een batch te krijgen (als bedrijf zijnde gaat het goed, zie de aandelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

@kx22 Na jouw verhaal vertrouw ik de aanbieding al een stuk minder

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 11:58
Ik heb er een besteld, en als dit inderdaad een neppe is dan vraag ik mijn geld terug. Ik had contact opgenomen en ze hadden mij vertelt dat dit originele zijn. We zien wel... Ik heb deze dan wel via de telegraaf besteld (gekoppeld met groupdeal). Trouwens, dit is ook al een hele mooie, hier klopt volgensmij vrij weinig van: http://isabelshop.com/Mon...-Ganzedons-Gevuld---Zwart.

[ Voor 40% gewijzigd door Juice. op 10-01-2015 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Isabelshop is 100% nep, CG die anderen voor 700 verkopen, doen zij even voor 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
Groupdeal, lekker bij wegblijven!
Pagina: 1