Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Een set actieve speakers voor op de slaapkamer?

Pagina: 1
Acties:

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-11 15:42
Goedemiddag iedereen,

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een mooie vervanger van mijn Philips HTS2500 5.1 set. Aangezien dit geen true 5.1 is en dit eigenlijk ook niet gaat op mijn kamer, zoek ik een mooi 2.0 setje voor op mijn buro!

Ik zoek een?
Een paar actieve speakers voor bij mijn pc!

Wat is je budget?
Het budget ligt rond de 150 euro. Dit kan eventueel een tikkie hoger.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal vooral zijn om muziek te luisteren in de slaapkamer. Af en toe een spelletje en hier en daar een filmpje en of serie :)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al rond gekeken en kwam uit op het volgende setje:
Behringer MS 40
http://www.thomann.de/nl/...ltimedia_lautsprecher.htm

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is eigenlijk, kan 1 van jullie dit merk aanraden? Of hebben jullie in deze price range iets wat beter presteert? Natuurlijk moet ik voor zoiets naar een winkel toe, ieder zijn gehoor is anders. Alleen ben ik benieuwd wat jullie van dit merk vinden! Nogmaals, het zal vooral gebruikt worden voor muziek (denk in genre's als, DnB, House, EDM and so on.

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb verschaft. Mijn kennis is minimaal trouwens O+

[ Voor 10% gewijzigd door Meatwagon op 09-01-2015 14:01 ]

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Mijn ervaringen met Behringer zijn over het algemeen niet al te best. Behringer apparaten introduceren altijd veel ruis in het signaal en hebben nogal eens ondegelijke voedingen.

Deze set speakers die je noemt ken ik niet persoonlijk, maar mijn ervaringen zijn dusdanig dat ik op voorhand al naar een ander merk zou kijken.
Een setje dat ik wel ken, de Alesis M1 zijn (in die prijsklasse) naar mijn mening prima te noemen.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de ingebouwde DAC van die set is, omdat ik die nooit gebruikt heb (ik heb al een degelijke externe geluidskaart).
Nog beter is de Mackie CR3.

Succes!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-11 15:42
Gitarist schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:56:
Mijn ervaringen met Behringer zijn over het algemeen niet al te best. Behringer apparaten introduceren altijd veel ruis in het signaal en hebben nogal eens ondegelijke voedingen.

Deze set speakers die je noemt ken ik niet persoonlijk, maar mijn ervaringen zijn dusdanig dat ik op voorhand al naar een ander merk zou kijken.
Een setje dat ik wel ken, de Alesis M1 zijn (in die prijsklasse) naar mijn mening prima te noemen.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de ingebouwde DAC van die set is, omdat ik die nooit gebruikt heb (ik heb al een degelijke externe geluidskaart).
Nog beter is de Mackie CR3.

Succes!
Bedankt voor de reactie! Dan valt Behringer al voor me af. Ook omdat ik niet bijzonder veel kan vinden over deze speakers.
Ik ben ook die Mackie speakers tegen gekomen en lees ik wel goede dingen over. Nou zie ik ook dat ik voor 2 tientjes meer een set CR4's kan kopen. Voor zover ik kan lezen zal ik er niet veel meer mee krijgen dan misschien alleen betere sound? Is dit het waard? :+
Ook zou ik een keer langs een winkel moeten gaan en wat monitors gaan beluisteren. Ik geloof dat er wel wat winkels zijn in Rotterdam en laat ik nou net dit weekend naar Rotterdam gaan!

[ Voor 8% gewijzigd door Meatwagon op 12-01-2015 13:30 ]