Goedemiddag iedereen,
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een mooie vervanger van mijn Philips HTS2500 5.1 set. Aangezien dit geen true 5.1 is en dit eigenlijk ook niet gaat op mijn kamer, zoek ik een mooi 2.0 setje voor op mijn buro!
Ik zoek een?
Een paar actieve speakers voor bij mijn pc!
Wat is je budget?
Het budget ligt rond de 150 euro. Dit kan eventueel een tikkie hoger.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal vooral zijn om muziek te luisteren in de slaapkamer. Af en toe een spelletje en hier en daar een filmpje en of serie
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al rond gekeken en kwam uit op het volgende setje:
Behringer MS 40
http://www.thomann.de/nl/...ltimedia_lautsprecher.htm
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is eigenlijk, kan 1 van jullie dit merk aanraden? Of hebben jullie in deze price range iets wat beter presteert? Natuurlijk moet ik voor zoiets naar een winkel toe, ieder zijn gehoor is anders. Alleen ben ik benieuwd wat jullie van dit merk vinden! Nogmaals, het zal vooral gebruikt worden voor muziek (denk in genre's als, DnB, House, EDM and so on.
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb verschaft. Mijn kennis is minimaal trouwens
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een mooie vervanger van mijn Philips HTS2500 5.1 set. Aangezien dit geen true 5.1 is en dit eigenlijk ook niet gaat op mijn kamer, zoek ik een mooi 2.0 setje voor op mijn buro!
Ik zoek een?
Een paar actieve speakers voor bij mijn pc!
Wat is je budget?
Het budget ligt rond de 150 euro. Dit kan eventueel een tikkie hoger.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal vooral zijn om muziek te luisteren in de slaapkamer. Af en toe een spelletje en hier en daar een filmpje en of serie
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al rond gekeken en kwam uit op het volgende setje:
Behringer MS 40
http://www.thomann.de/nl/...ltimedia_lautsprecher.htm
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is eigenlijk, kan 1 van jullie dit merk aanraden? Of hebben jullie in deze price range iets wat beter presteert? Natuurlijk moet ik voor zoiets naar een winkel toe, ieder zijn gehoor is anders. Alleen ben ik benieuwd wat jullie van dit merk vinden! Nogmaals, het zal vooral gebruikt worden voor muziek (denk in genre's als, DnB, House, EDM and so on.
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb verschaft. Mijn kennis is minimaal trouwens
[ Voor 10% gewijzigd door Meatwagon op 09-01-2015 14:01 ]