Snel switchen tussen Besturingssystemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitSec
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-07 09:21
Hallo ik vroeg me af of je een programma hebt of iets anders waarmee je snel kan switchen tussen besturingssystemen.

Dus bijvoorbeeld ik heb Windows 10 en Kali Linux.
En als ik een toetscombinatie indruk dan switch hij naar kali linux en als ik dan weer die toetsencombinatie indruk dan switcht hij naar Windows 10

Mijn Laptop is een Lenovo G700

hier zijn links naar filmpjes waar je ong kan zien wat ik bedoel

https://www.youtube.com/watch?v=WGzXIwf40oU

https://www.youtube.com/watch?v=Py81-HZj9A8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Volgensmij zoek je gewoon een bootmanager. De toetsencombinatie is dan alt-ctrl-delete. Dan niet een normale shutdown doen bij het verlaten van een OS, maar ze in Hybernate mikken, dan start de boel snel op, een SSD helpt dan ook een hoop.

Al denk ik dat je eerder spreekt over virtualisatie, maar ik kan hier niet even wat video's gaan zitten bekijken.

[ Voor 19% gewijzigd door RaZ op 09-01-2015 12:30 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 21:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De eerste video is blijkbaar aparte hardware en doet zoals er in de omschrijving staat een cold boot van de besturingssystemen. Hoe dat precies werkt, geen idee, vast reclame voor bepaalde software om dat voor elkaar te krijgen. Er staat niet voor niets een website bij. Maar die tweede maakt gebruik van Parallels op OSX, dat is ook te zien en dat is virtualisatie waarbij de verschillende besturingssystemen op aparte virtuele desktops in volledig scherm draaien en je met een sneltoets naartoe kan wisselen.

Ik denk trouwens dat er nogal wat geknipt is in die eerste en het snel lijkt, maar eigenlijk helemaal niet is.

Commandline FTW | Tweakt met mate