Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kan m'n eigen FP reacties niet wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het is sinds een paar dagen voor mij niet meer mogelijk om een bestaande post op de Frontpage te wijzigen. Zodra ik op 'Wijzig' klik krijg ik een leeg venster onderaan om een nieuwe post op de hoofd-thread te plaatsen...

Het speelt met mijn dagelijkse browser, Firefox 35 beta 8 (die deze maand nog final gaat) op OS X 10.9.5. Met Safari op hetzelfde OS speelt het probleem niet.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Iemand anders had dit probleem ook maar dat was gefixt: (Kan eigen reactie niet meer wijzigen)

CTRL + F5 al geprobeerd?

En gebruik je nog extensies zoals HTTPS everywhere?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Het probleem in dat andere topic gaat over een foutmelding dat het geen eigen reactie zou zijn. In mijn geval krijg ik geen foutmelding maar opent hij een leeg veld onderaan de hoofd-thread.

Maar goed, heb even getest en het blijkt dat het inderdaad HTTPS Everywhere is die het probleem naar boven brengt.

Zijn er plannen om Tweakers te laten stoppen met het forceren van niet-encrypte verbindingen? Ik heb HTTPS Everywhere om dat te voorkomen namelijk.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

Maurits van Baerle schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:01:
Zijn er plannen om Tweakers te laten stoppen met het forceren van niet-encrypte verbindingen? Ik heb HTTPS Everywhere om dat te voorkomen namelijk.
Nee, die zijn er niet. Zie ook de uitleg in ACM in "Kan reacties die gefilterd worden niet meer openklappen" (iets andere bug, maar zelfde soort oorzaak). Iets lager in dat topic staat ook een link naar een .plan met daarin meer informatie over Tweakers en https ondersteuning.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Thx! Zal mijn ervaring er daar wel even onder zetten ter info. Deze kan dicht wat mij betreft.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

Prima, doe ik deze naar het archief. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1