Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Iemand anders had dit probleem ook maar dat was gefixt: (Kan eigen reactie niet meer wijzigen)
CTRL + F5 al geprobeerd?
En gebruik je nog extensies zoals HTTPS everywhere?
CTRL + F5 al geprobeerd?
En gebruik je nog extensies zoals HTTPS everywhere?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Het probleem in dat andere topic gaat over een foutmelding dat het geen eigen reactie zou zijn. In mijn geval krijg ik geen foutmelding maar opent hij een leeg veld onderaan de hoofd-thread.
Maar goed, heb even getest en het blijkt dat het inderdaad HTTPS Everywhere is die het probleem naar boven brengt.
Zijn er plannen om Tweakers te laten stoppen met het forceren van niet-encrypte verbindingen? Ik heb HTTPS Everywhere om dat te voorkomen namelijk.
Maar goed, heb even getest en het blijkt dat het inderdaad HTTPS Everywhere is die het probleem naar boven brengt.
Zijn er plannen om Tweakers te laten stoppen met het forceren van niet-encrypte verbindingen? Ik heb HTTPS Everywhere om dat te voorkomen namelijk.
Nee, die zijn er niet. Zie ook de uitleg in ACM in "Kan reacties die gefilterd worden niet meer openklappen" (iets andere bug, maar zelfde soort oorzaak). Iets lager in dat topic staat ook een link naar een .plan met daarin meer informatie over Tweakers en https ondersteuning.Maurits van Baerle schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:01:
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Thx! Zal mijn ervaring er daar wel even onder zetten ter info. Deze kan dicht wat mij betreft.
Prima, doe ik deze naar het archief.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Pagina: 1