Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
Beurt plannen play drukken en toekijken
Verwijderd
Afhankelijk van hoe jij het zelf wil spelen. Is zeker geen nieuwe game maar speel hem zelf ook nog wel eens.

Is wel meer tactisch dan actie.
[ Voor 58% gewijzigd door anandus op 09-01-2015 19:26 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
omnia mutantur, nihil interit
Verwijderd
zit een vaste beurtvolgorde in die het alarm automatish af laat gaan hoe voorzichtig je ook speelt.
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 10-01-2015 13:20 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
http://www.monacoismine.com/
Ik heb hem op de X360 gespeeld, maar hij is ook op steam te krijgen zo te zien.
[ Voor 22% gewijzigd door EcoR op 10-01-2015 13:30 ]
Grafisch achterhaald maar dat maakt niets uit met die geweldige gameplay
Smiling as the shit comes down...
The devil is in the details.
Verwijderd
Hotline Miami; Spreekt me zo op het eerste gezicht, wat youtube video's, niet erg aan...
Breach & Clear; oogt vet! Jammer dat het turn based is, maar ik denk dat ik hem wel aan ga schaffen. Ziet er in elk geval gaaf uit!
PQ Swat 2: Jaaaaren geleden al uitgespeeld
Frozen Synapse: Oogt funky! Heel funky! Ook het proberen waard
Jagged Alliance: Oogt ook wel redelijk vet. Bekende naam ook, staat op de derde plek voor proberen
Invisible Inc. Lijkt me zo niet echt leuk eigenlijk...
GTA: Bepaald niet wat ik zoek
Monaco: Oogt ook behoorlijk funky, maar niet helemaal in mijn straatje. Als de rest tegenvalt, ga ik het proberen.
Commando's: Toevallig een tijdje gelden voor iets van 2 euro Commando's II weer eens gekocht. Heeeul veel plezier aan beleefd vroeger, maar damn dat viel tegen zeg! Logge controls, lomp spel... Helaas
-MD- heel tof aanbod; thanks! Ik heb geen idee hoe het werkt met gifts, maar kan ik hem terug giften aan je? Zou wel een hele gave manier zijn om de game te proberen namelijk! Valt hij tegen, dan gift ik hem terug en valt hij mee, dan koop ik hem gewoon zelf zodat ik jou geen geld uit de zakken zit te kloppen
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Nee, je kan hem niet teruggiften. Maar hij zit al een paar jaar in mijn inventory en ik doe er toch niks mee. Als je je steam id even in een pm stuurt zal ik hem naar je sturen. Scheelt je toch weer bijna drie euro (hij is nu 88% in de aanbieding).Obiter dictum schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:11:
-MD- heel tof aanbod; thanks! Ik heb geen idee hoe het werkt met gifts, maar kan ik hem terug giften aan je? Zou wel een hele gave manier zijn om de game te proberen namelijk! Valt hij tegen, dan gift ik hem terug en valt hij mee, dan koop ik hem gewoon zelf zodat ik jou geen geld uit de zakken zit te kloppen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Het is niet echt turn based, het spel gaat alleen om de zoveel seconden op pauze zodat jij de volgende opdracht kan geven. De vijanden bewegen tegelijk met jou en niet 'buiten jouw beurt'.Obiter dictum schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:11:
Breach & Clear; oogt vet! Jammer dat het turn based is, maar ik denk dat ik hem wel aan ga schaffen. Ziet er in elk geval gaaf uit!
is meer isometrisch en wel turnbased, maar wat een heerlijke game... en echt uitdagend moeilijk
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro