Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft stopt met details geven over gedichte lekken

Pagina: 1
Acties:

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 20:59

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Topicstarter
Zoals waarschijnlijk wel duidelijk wordt uit de reacties op het bericht, schept dit artikel een hoop onduidelijkheid. MS stopt volgens het bronartikel namelijk helemaal niet met het geven van patch details. Waar ze mee stoppen is ANS, maar alle details die klanten nodig hebben zijn nog steeds gewoon beschikbaar via MyBullitins. Meer op de klant gericht dus, in plaats van dat er diensten worden afgesloten.

Veel mensen denken in dit artikel nu te lezen dat er totaal geen details over patches meer worden vrijgegeven, wat natuurlijk onzin is.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Goed punt, ik heb de tekst iets aangepast. Dank!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

Wellicht is het handig om erbij te zetten dat de tekst enigszins is aangepast zodat je de eerste reacties beter kan interpreteren. Nu begreep ik de roering niet zo totdat ik deze feedback las..

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• EraYaN
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 20:50
Het is misschien is het een idee om het artikel nog wat verder te herschrijven. Het bronartikel moeten lezen voor de echte info en vooral de toon is gewoon heel jammer.

if(!awesome){awesome=true;}

Verwijderd

Ik vind het nog totaal niet duidelijk ook in de aangepaste teskt dat het gaat over de vooraankondigingen die niet meer uitgebracht worden.

De titel van het artikel heeft het bijvoorbeeld over het geven van minder details maar in de nu geschrapte vooraankondigingen stonden juist geen uitgebreide details.
Het artikel sluit dus totaal niet aan bij de realiteit.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 11:50 ]

• MaDMaRTiGaN648
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-11 21:46
Ik denk dat je de titel van het bericht moet aanpassen, daar begint de enorme verwarring. Nergens heeft Microsoft gezegd dat ze geen details meer geven over gedichte lekken in Windows. Dit blijven ze gewoon geven, zoals ook al door meerdere mensen opgemerkt. Het enige dat veranderd is de manier waarop wij vóór patch tuesday geïnformeerd worden.

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Niet alleen de titel is nog steeds behoorlijk onjuist, ook het artikel zelf draagt echt verkeerde informatie over.

Het artikel doet overkomen alsof de updates tegenwoordig een gesloten box gaan worden. Je krijgt ze, maar wat er in zit is een verassing. Dit is zeker niet het geval! Juist in een periode waarin MS besloot om "opener" te worden, is het dus vreemd dat dit artikel het gevoel overdraagt dat ze juist "geslotener" worden.

Sorry, maar dit artikel moet echt herschreven worden. Ik zou hem gewoon deleten, verder verdiepen in het onderwerp, en dan opnieuw schrijven.

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 08:22
In ieder geval een paar keer toevoegen "het op voorhand geven van details" zou al moeten helpen!
Heb het bericht zojuist (voor de 1e keer) gelezen, maar het bracht me echt volledig op het verkeerde been. Totdat ik de eerste reactie las: vharten in 'nieuws: Microsoft stopt met details geven over gedichte lekken in Windows'

Deze toelichting is echt essentieel voor het artikel.

Life's a Game, and I like to play...

Verwijderd

Mag ik rvagen wat je hebt aangepast? Want ik las net het artikel, krabde me over m'n bolletje, las de source, en dacht toen "waarom denkt Arnoud dat MS stopt met aangeven wat ze gepatcht hebben?"

Ik ben dus van mening dat je nog wat meer aan zou kunnen passen.

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:21
Ik snap inderdaad ook niet goed wat er is aangepast want in de comments staat nu een fatsoenlijk artikel over de wijzigingen.

Namelijk de onderstaande twee:
vharten in 'nieuws: Microsoft stopt met details geven over gedichte lekken in Windows'
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft stopt met details geven over gedichte lekken in Windows'

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwarring was bij mij ook groot.

Je ziet namelijk nog nergens in het artikel dat dit om het systeem met vooraankondigingen gaat.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ze hoeven ook helemaal geen Premier-klant te zijn. Als je ANS wil blijven gebruiken moet je dat zijn. Maar via MyBulletins kun je ook op de hoogte gehouden worden.

Het enige wat er stopt is de publieke blogpostings erover, that's it...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Pagina: 1