Toon posts:

Is pricewatch wel objectief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beoordeling in de pricewatch bij T.net is weggehaald na een klacht van de eigenaar van het bedrijf.
Heb navraag gedaan bij AntonT en die vertelde me de criteria voor het weghalen van postings. Ik moet toegeven dat ik niet al te netjes was maar mijn eerste beoordeling had ik errug mooi onderbouwd (al zeg ik het zelf)+ een vermelding naar een topic bij Gathering, is ook weggehaald.....

Daar in onderbouw ik op een goede manier mijn mening maar blijkbaar na een klacht van de eigenaar is die weggehaald.
Waarom ???

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Misschien handig als je even meld wat waar en hoe.

Ik heb bij een bepaald bedrijf gisteren meer dan 50 posts verwijderd omdat er een grote discussie had plaatsgevonden, de beoordelingen, mits goed onderbouwd, laat ik dan wel staan.

Bericht hierboven

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:09

Exirion

Gadgetfetisjist

Kun je hier je eigen reactie niet even quoten? Je verhaal kan nog zo goed onderbouw zijn, maar als jij je met onbehoorlijk taalgebruik hebt uitgedrukt, dan is het toch wel begrijpelijk dat je post is verwijderd. Als je zo weinig vertelt over het hoe en waarom, dan kan niemand er over oordelen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
was Europc en nee ik kan me reactie niet quoten want de topic bij GoT is verdwenen en de pricewatch hebben ze opgeruimd.

Ging over slechte service: geen garantie
Onbeschoft personeel
Lange wachttijden

Verwijderd

Topicstarter
Mijn topic bij GoT heette: Problemen met Europc

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Ahhh dat ben ik geweest >:)

Ik heb de zooi daar eens goed opgeruimd. Er stonden hele discussies in de shopsurvey en dat is daar nou echt niet de bedoeling, je kunt daar je ervaringen kwijt over dat bedrijf, zowel positief als negatief. Het is niet de bedoeling dat je hetzelfde bedrijf dan 9 keer beoordeeld (marcus999) of alleen maar dingen post als:
"Ik heb slechte ervaringen bij dit bedrijf NIETS HIER KOPEN!" of
"Ik had een forum over dit bedrijf, maar omdat mijn HD is gecrashed heb ik niets meer, maar het is wel een K*Tzaak" of
"Als ik dit zo lees, dan ga ik er niks kopen"

Daar hebben we zo weinig aan, concentreer je op de beoordelingen, als je een ervaring hebt met het bedrijf, zet hem er neer, maar ga geen ellenlange discussies houden, daar is de ShopSurvey niet voor bedoeld.

Ik ben gisteren dus dik drie kwartier bezig geweest om de shopsurvey van dat bedrijf te lezen en te legen. Natuurlijk kan ook ik een foutje maken, ik ben ook maar een mens.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ok maar dan weet ik iig dat er geen boze opzet in het spel is. En niet mijn harddisk is gecrashed maar die van jullie en daarom is het weg.
De reden dat er zoveel gepost werd in de shopsurvey was doordat er een paar jongens op elke shopsurvey die er werd ingevuld gingen reageren...... Ik en andere T-ers dachten dat dat jongens van het bedrijf zelf waren en daarom zijn we er steeds tegenin gegaan.

En als laatste kan ik met zekerheid zeggen dat ik niet vloek op t.net......

Bedankt voor je reactie maar hou deze winkel in de gaten want ik vind ze erg dubieus......
vandaar steeds me reacties

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik had tegen een bodemprijs eerst nog 128 pc133 SDRAM daar gehaald, binnen 2 dagen in huis *D .

Steam

Pagina: 1