Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb alle foto's verwijderd van mijn iPhone en toch staat er bij opslag dat ik 2GB aan foto's heb staan op mijn iPhone. Iemand een idee hoe dit komt en hoe op te lossen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even met itunes opnieuw syncen?
Of even alles back uppen en factory reset?

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:40:
Hallo

Ik heb alle foto's verwijderd van mijn iPhone en toch staat er bij opslag dat ik 2GB aan foto's heb staan op mijn iPhone. Iemand een idee hoe dit komt en hoe op te lossen?

Bedankt
Volgens mij is er gewoon een categorie van recent verwijderde items (dat is bij mij althans zo). Staan ze daar allicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, die heb ik ook verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hallo Joren, dat heb ik ook wel eens gehad. Ik weet niet de exacte details meer, maar dat kan je waarschijnlijk zo op internet vinden. Het probleem was dat er een cache niet goed leeg is gegaan bij het verwijderen van de foto's. Via een file explorer op de PC (iExplorer, werkt ook met apparaten zonder jailbreak) kon ik alsnog de cache folders handmatig legen.

Wat je op internet dan even op moet zoeken zijn dan de folders waar de cache bestanden in staan. Je kan natuurlijk ook een iCloud Back-up maken, je apparaat resetten en de back-up terugzetten, dan zijn alle caches weer leeg :)

Hopelijk kun je hier wat mee.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
heb dit ook wel eens gehad met muziek, moet dan opnieuw synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Staat photo stream wellicht aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maerer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 20:46
Als ik mij niet vergis rekent hij ook de foto's die in whatsapp staan opgeslagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebulae
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-01-2024
Je kan hem proberen een reset te geven (home en aan/uit button tegelijkertijd ingedrukt houden tot ie uitvalt en je weer het appeltje ziet)
Als dat niet werkt weer aan iTunes koppelen en syncen met een lege (foto) bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Heb precies hetzelfde.

Zie niet eens een map fotobibliotheek staan op mijn iphone (4s). Maar in instellingen staat nog steeds 2Gb aan fotos, in mapje bibliotheek die ik dus verder nergens kan vinden.

Op itunes zie ik als ik iphone, fotos aan klik, onderaan ook een roze balk met 700 fotos, die 2 Gb.

Via google al van alles geprobeerd, synchroniseren ed. Niks helpt. Kom voornamelijk topics als deze tegen.

Zonder oplossing dus.. En dan ineens stopt het topic of je leest alleen ; ah! Het is gelukt, maar hoe??? Dat staat er dan weer nooit bij. Stapelgek word ik er van.

Dikke kutzooi hoe apple die fotos beheerd! Waarom moet dat nou zo kut werken??

Nu al een paar dagen bezig, en duizenden mensen te vinden online met hetzelfde probleem. En nergens staat een oplossing die werkt.

Schijtzooi! :(

Ben zo blij met de iphone, maar dit is echt een reden om er nooit meer een te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 27-11-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

En als je naar Foto's - Albums ga, onderaan staat onlangs verwijderd, heb je daar ook alle items weg gegooid....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, alles is leeg.

Edit

Komt zo een maat langs, met een mac, misschien helpt dat. Want anders schop ik hier de deuren in, haha, ;-).

Kan er niet tegen, zulke shit problemen enkel en alleen omdat het zo een kutsysteem is. Met de fotos dan. De rest vind ik de iphone perfect.

Met die filmpjes ook. Kan ik de fotos relaxed met de fotostream zo op mijn ipad zetten. Met filmpjes gaat dat weer niet. Je moet bijna hooggeleerde zijn om je eigen filmpjes van je iphone naar je ipad te krijgen. Zonder kwaliteitsverlies.

Waarom???? Haat dat! Echt een dealbreaker voor de volgende telefoon. Bullshit is dit!

Maar goed... Ik stel voor dat ik zelf even een cooling down neem haha, ;-).

[ Voor 133% gewijzigd door Turfschipper op 27-11-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
Allen, zet de datum even 6 jaar terug op de iphone. Ga dan naar je foto galerie en verwijder de fotos allemaal

Hierna zrt je de datum terug en is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:19
ictinteresse schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:08:
Allen, zet de datum even 6 jaar terug op de iphone. Ga dan naar je foto galerie en verwijder de fotos allemaal

Dit. Werkt overigens echt (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

ictinteresse schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:08:

GOOOOOOOOOAAAAALLLLL!!!!!

Yes! Super bedankt man, heel blij mee, ;-).

Edit

Gisteren met die maat over gehad en uitgelegd hoe het nu moet. En we zijn het er over eens dat het gewoon volslagen debiel is, dat je zo fotos van een apparaat moet verwijderen.

:)

[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 06-12-2015 13:20 ]

Pagina: 1