Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op VmWare windows 7 geinstalleerd een nu heb ik er wel gewoon internet connectie op maar zodra ik het de internet verbinding van mijn host uitschakelt word de connect in de Virtual Machine ook uitgeschakeld en dat is niet de bedoeling.

Is er een manier om een internet connectie op de virtual machine te verkrijgen zonder dat die afhankelijk is van de host??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is toch logisch? De netwerk/internetverbinding van de virtual machine maakt gebruik van de verbinding van de host. Als je die uitschakelt is dat niet meer mogelijk.

Je zult veel meer, specifieke informatie moeten geven over je setup. Waarom wil je de internetverbinding van de host eigenlijk uitschakelen?

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 09-01-2015 03:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:57

Nobby

Nuts!

Hoe heb je je netwerk verbindingen geregeld? Als alles via 1 netwerkpoort verloopt en je host maakt daar gebruik van en je zet die uit dan gaat alles uit naar de fysieke machine. Indien je een tweede netwerkpoort gebruikt voor de VM moet je dat ook zo instellen.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:13
Wat heb je zelf al allemaal gevonden? Je topic is nu niet echt compleet te noemen, als je de Quickstart (weer) hebt doorgelezen mag je het nog eens proberen.

Dit topic is gesloten.