Ik ben van plan om een nieuw paartje B&W CM8S2 aan te schaffen.
Heb de speakers al uitvoerig beluisterd en ben er gewoon helemaal weg van!
Ik heb ze beluisterd op een Rotel Ra1570, een behoorlijke versterker die geweldig klonk.
Nou zit ik met een paar problemen/vragen.
Even wat toelichting:
Ik heb op het moment een Marantz SR6004 en UD5005 waar ik goed over te spreken ben.
Het fijne is dat ik alle apparatuur op 1 afstandbediening kan bedienen, of het nou om mijn UD5005, tv of Apple tv gaat.
Het schakelen tussen bronnen is gewoon makkelijk en fijn.
Toch twijfel ik of ik niet gewoon een versterker wil met een mooie cd speler erbij. Ik gebruik de UD5005 alleen maar voor CD's en de Blu-Ray functie is overbodig. Ik stream namelijk alleen nog maar via mijn mac naar de appletv, koop een film of ik gebruik netflix.
Bovendien vindt ik muziek luisteren gewoon het belangrijkste.
Wat is een verstandige keus, receiver of versterker?
Zijn er nog andere (misschien goedkopere) opties naast Rotel?
Wat klinkt het beste in combinatie met een CM8S2?
En hoe kom ik er in godsnaam achter wat het daadwerkelijke vermogen van een versterker is?
Merken als Onkyo en Pioneer zijn hier volgens mij niet bepaald eerlijk in...
Ik heb al gekeken naar NAD, Marantz, Arcam en Rotel maar zie door de bomen het bos niet meer.
De receiver/versterker hoeft niet perse poespas als een App te hebben, het moet gewoon goed klinken.
Ik wil maximaal €1500,- uitgeven maar het zou mooi zijn als het voor minder kan. (ik blijf nou eenmaal een Hollander)
P.S. ik wil graag ook een bijpassende CD-Speler bij de set en netwerk streaming vanaf een NAS zou ook niet mis zijn.
Heb de speakers al uitvoerig beluisterd en ben er gewoon helemaal weg van!
Ik heb ze beluisterd op een Rotel Ra1570, een behoorlijke versterker die geweldig klonk.
Nou zit ik met een paar problemen/vragen.
Even wat toelichting:
Ik heb op het moment een Marantz SR6004 en UD5005 waar ik goed over te spreken ben.
Het fijne is dat ik alle apparatuur op 1 afstandbediening kan bedienen, of het nou om mijn UD5005, tv of Apple tv gaat.
Het schakelen tussen bronnen is gewoon makkelijk en fijn.
Toch twijfel ik of ik niet gewoon een versterker wil met een mooie cd speler erbij. Ik gebruik de UD5005 alleen maar voor CD's en de Blu-Ray functie is overbodig. Ik stream namelijk alleen nog maar via mijn mac naar de appletv, koop een film of ik gebruik netflix.
Bovendien vindt ik muziek luisteren gewoon het belangrijkste.
Wat is een verstandige keus, receiver of versterker?
Zijn er nog andere (misschien goedkopere) opties naast Rotel?
Wat klinkt het beste in combinatie met een CM8S2?
En hoe kom ik er in godsnaam achter wat het daadwerkelijke vermogen van een versterker is?
Merken als Onkyo en Pioneer zijn hier volgens mij niet bepaald eerlijk in...
Ik heb al gekeken naar NAD, Marantz, Arcam en Rotel maar zie door de bomen het bos niet meer.
De receiver/versterker hoeft niet perse poespas als een App te hebben, het moet gewoon goed klinken.
Ik wil maximaal €1500,- uitgeven maar het zou mooi zijn als het voor minder kan. (ik blijf nou eenmaal een Hollander)
P.S. ik wil graag ook een bijpassende CD-Speler bij de set en netwerk streaming vanaf een NAS zou ook niet mis zijn.