virus problemen? ga over op linux!
Wat wil je precies?
Wil je je pc als hotspot gaan gebruiken om je internet te delen met andere apparaten?
Wil je je pc als hotspot gaan gebruiken om je internet te delen met andere apparaten?
precies. uiteraard wel beveiligd.
Wat is volgens jou een zeer goeie wifi kaart? En waar maakt ie nu verbinding mee? Welke snelheden haal je momenteel?
Houdt er rekening mee, dat je de beschikbare bandbreedte van je wifi-verbinding gaat delen met alle verbonden apparaten. een standaard wifi-client die als hotspot dient is lang niet zo goed en efficiënt in het regelen van het draadloze verkeer. Daarvoor is een router/accesspoint een véél beter oplossing. Die zijn daar voor gemaakt. En verbruiken ook minder elektriciteit dan een PC die altijd aan staat.
Houdt er rekening mee, dat je de beschikbare bandbreedte van je wifi-verbinding gaat delen met alle verbonden apparaten. een standaard wifi-client die als hotspot dient is lang niet zo goed en efficiënt in het regelen van het draadloze verkeer. Daarvoor is een router/accesspoint een véél beter oplossing. Die zijn daar voor gemaakt. En verbruiken ook minder elektriciteit dan een PC die altijd aan staat.
[ Voor 10% gewijzigd door Masimo op 08-01-2015 19:39 ]
mijn wifi kaart is een Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7260. deze ondersteunt AC en zal ongetwijfeld beter zijn dan een N routertje. ook heeft deze twee atenes. de pc zal altijd aan blijven staan ivm het draaien van servers. op dit moment maakt hij nergens verbinding mee want ik gebruik kabel. de hoofdzaak zal zijn dat mijn telefoon via AC verbinding maakt(wat deze ondersteunt).