Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal

Ik wil graag voor werk een nieuwe laptop aanschaffen. Ik ben schoenenontwerpster dus illustrator/photoshop etc moet goed werken plus een redelijke opslag, ben veel in het buitenland dus wil ook kunnen gamen/film kijken/skype. Ben niet echt een appleaanhanger, maar overweeg het omdat op kantoor er bijna uitsluitend met apple wordt gewerkt, maar ik vind de prijs/capaciteit verhouding vaak niet kloppen.

Wil ongeveer 1000-1500 euro uitgeven, refurbished kan ook

ook tips voor een goeie muis!

Dank en groetjes

Catheleyne

Verwijderd

Mag ik vragen wat voor games je voornamelijk speelt? (Shooters, MMO's Moba's etc)
En wat is voor jou de goede grootte in inch?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 18:09 ]

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:32

ITsEZ

parttime all-rounder

Misschien even het LAA beleid doorlezen? Hier kunnen we natuurlijk weinig mee...
LAA beleid

[ Voor 4% gewijzigd door ITsEZ op 08-01-2015 18:12 ]

What you see is always what you get.

Verwijderd

Topicstarter
Hi veel reizen lijkt me lichtgewicht, zware grafische programma's lieft 500gb opslag maar dat maakt niet echt super veel uit of het nou 250 is of 500. Ik speel niet veel games maar af en toe single player games zoals dragon age inquisition. Maar aangezien mijn ouwe gamepc die al niet meer aankan is volgens mij alles al snel beter.

Dus ik heb gekeken naar de LAA van te voren en heb antwoord gegeven op de vragen

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Adobe
Wat mag je laptop gaan kosten?
1000-1500 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
yup veel op reis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
niet echt maar hoef niet perse apple, maar als dat beter is pourquoi-pas?

Verwijderd

Topicstarter
13 inch of 15 max anders wordt het zo'n gesleep denk ik!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:24

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je zelf ook al enig opzoekwerk gedaan? Dat wordt wel een beetje verwacht.
Maar goed, is dit wat? Zeker en vast krachtig genoeg voor jouw zware programma's: pricewatch: Asus N551JK-CN158H

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel!

Het is gewoon heel veel onderzoek, dus ik moet nu kiezen tussen en het enige waar ik dan benieuwd naar ben ( accuduur vind ik niet superbelangrijk) is hoe het beelscherm van Asus zich verhoudt naar Apple. Ik ben geneigd naar de Asus omdat de specs overall beter zijn, de processor vooral. Maar als het beeldscherm superspiegelt dan zou ik voor apple kunnen kiezen.

https://www.4launch.nl/sh...00U--256GB--wit-/tweakers

pricewatch: Apple MacBook Pro Retina 13,3" (najaar 2013) 2,6GHz 8GB 512GB
Pagina: 1