Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
ik zoek een mini toetsenbord/muiscombi
Wat is je budget?
budget heb ik niet maar Max is denk ik wel 50 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nope sta voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]systeem gaat mijn htpc/gamepc(draait op windows 8.1). gaat voornamelijk om het simpel navigeren/typen in utorrent. tevens voor af en toe een wachtword invoeren of als ik iets zoek in xbmc. dus geen hele verslagen. gewoon simpele dingen. gebruiksafstand zal ong 3 meter zijn.
dus ik zoek een toetsenboard/muis combi om simpel navigatie werk te verrichten. en titel van film/serie zoeken. dus hoeft geen super de luxe te zijn. uiteraard heb ik zelf ook al iets gezocht.
maar als er nog meer zijn overweeg ik dat graag
ik denk zelf dat die k400 de beste keus is. maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Ik zoek een?
ik zoek een mini toetsenbord/muiscombi
Wat is je budget?
budget heb ik niet maar Max is denk ik wel 50 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nope sta voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]systeem gaat mijn htpc/gamepc(draait op windows 8.1). gaat voornamelijk om het simpel navigeren/typen in utorrent. tevens voor af en toe een wachtword invoeren of als ik iets zoek in xbmc. dus geen hele verslagen. gewoon simpele dingen. gebruiksafstand zal ong 3 meter zijn.
dus ik zoek een toetsenboard/muis combi om simpel navigatie werk te verrichten. en titel van film/serie zoeken. dus hoeft geen super de luxe te zijn. uiteraard heb ik zelf ook al iets gezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AC Ryan Wireless Mini Keyboard/Touchpad | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY) | € 28,- | € 28,- |
| 1 | Riitek mini i8 Wireless Keyboard | € 22,95 | € 22,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 79,95 | |
maar als er nog meer zijn overweeg ik dat graag
ik denk zelf dat die k400 de beste keus is. maar misschien zie ik iets over het hoofd.