mini toetsenboard/muis combi

Pagina: 1
Acties:

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
ik zoek een mini toetsenbord/muiscombi

Wat is je budget?
budget heb ik niet maar Max is denk ik wel 50 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nope sta voor alles open.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]systeem gaat mijn htpc/gamepc(draait op windows 8.1). gaat voornamelijk om het simpel navigeren/typen in utorrent. tevens voor af en toe een wachtword invoeren of als ik iets zoek in xbmc. dus geen hele verslagen. gewoon simpele dingen. gebruiksafstand zal ong 3 meter zijn.

dus ik zoek een toetsenboard/muis combi om simpel navigatie werk te verrichten. en titel van film/serie zoeken. dus hoeft geen super de luxe te zijn. uiteraard heb ik zelf ook al iets gezocht.

#ProductPrijsSubtotaal
1AC Ryan Wireless Mini Keyboard/Touchpad€ 29,-€ 29,-
1Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY)€ 28,-€ 28,-
1Riitek mini i8 Wireless Keyboard€ 22,95€ 22,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 79,95

maar als er nog meer zijn overweeg ik dat graag
ik denk zelf dat die k400 de beste keus is. maar misschien zie ik iets over het hoofd.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb zelf ook zo'n logitech K400, voor bij mijn HTPC (voor wanneer de afstandbediening niet toereikend is)
En dat bordje werkt toch wel prettig moet ik zeggen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
Ja dat hoor ik vaker. Teven lijkt mij de muis functie van de i8 niet echt prettig in gebruik.

Verwijderd

Mijn buurman heft de Logitech K400 ook, is er ook erg over te spreken. Ik heb zelf de pricewatch: Microsoft All-in-One Media Keyboard vanwege de toetsenbordindeling, die bevalt mij ook erg goed.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:19

BCC

Ik heb recent nog een dinovo mini op de kop getikt en daar ben ik erg tevreden over.

[ Voor 3% gewijzigd door BCC op 08-01-2015 20:36 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
BCC schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:35:
Ik heb recent nog een dinovo mini op de kop getikt en daar ben ik erg tevreden over.
Die heb ik ook nog liggen, maar werkt eigenlijk voor geen meter. Te kleine knopjes en het touch gedeelte voor de muisbediening is heel erg beperkt.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Mannus
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-01 20:12
Logitech K400,heb ik ook voor mijn media pc.
Nog geen dag spijt van gehad.
Pagina: 1