Videokaart voor U28D590D

Pagina: 1
Acties:

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-02 17:55
Hey,

Zojuist zag ik in Centraal Aanbiedingentopic de volgende monitor langskomen op Amazon: http://www.amazon.de/gp/product/B00IJS6PCC/
pricewatch: Samsung U28D590D Zilver

Wou al lang een 4k-monitor kopen, omdat ik houd van veel ruimte op m'n scherm. Mijn PC op dit moment bestaat uit:
Processor: AMD 5600K (pricewatch: AMD A8-5600K Black Edition)
Moederbord: ASRock FM2A75 (pricewatch: ASRock FM2A75 PRO4-M)
SSD: Samsung 840
Geheugen Intern: Corsair Vengeance 2x4 gb (pricewatch: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9)
Voeding: Be Quiet System Power 7 (pricewatch: be quiet! System Power 7 300W)
Behuizing: Cooler Master Elite 344 (pricewatch: Cooler Master Elite 344 USB 3.0 Zilver)

Nu is mijn vraag welke Videokaart geschikt is voor deze setup en de monitor kan aansturen. Op de monitor zit een Displaypoort welke de 4k resolutie op 60 Hz kan aansturen, wat ik dan ook wil. Op de PC wordt nooit gegamed, alleen Office, internet en online poker (waar videokaart nauwelijks voor nodig is). Welke opties voor videokaarten heb ik dan?

Zelf kwam ik op deze:
pricewatch: Club3D Radeon R7 260X royalQueen nw
pricewatch: Sapphire R7 250 1GB Ultimate (Ondersteunt deze de hoogste resolutie?)
pricewatch: Asus R7260X-DC2OC-2GD5 (Ondersteunt deze Displayport 1.2?)
pricewatch: EVGA GeForce GTX 750 1GB Superclocked (Ondersteunt deze Displayport 1.2?)

Budget is zo goedkoop mogelijk, maar moet natuurlijk wel goed functioneren. Ook vroeg ik me af of mijn voeding wel voldoende gaat zijn of dat ik ook nieuwe voeding moet aanschaffen.. Hoor graag van jullie!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37

Thomg

Aww yiss

Ze ondersteunen allemaal DP 1.2, pak maar wat je wilt.