Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Banner blokkade

Pagina: 1
Acties:

• Polke59
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Hoi,
Sinds enige tijd krijg ik bovenaan de Tweakers-pagina zo'n mooie gele banner, die me fijntjes wijst op blokering van site-banners en dus misloop van inkomsten.
Ik heb vervolgens de site ge-white-list bij alle geïnstalleerde progjes (Ghostery, No-Script, en AdBlock).
Toch blijft de banner opduiken.
Ik zou 't graag willen oplossen, maar heb geen idee waardoor 't wordt veroorzaakt.
Is er een mogelijkheid om te achterhalen waar t probleem zit ?
(heb Palemoon als browser)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leesvoer: Je blokkeert onze banners ;)

Heb je er rekening mee gehouden dat niet alles lokaal (op Tweakers.net zelf) zit? Extern wordt er het een en ander van Google ingeladen, dat blokkeren (terwijl Tweakers gewhitelist is) zorgt ook voor banner blokkade melding.

[ Voor 70% gewijzigd door Raven op 08-01-2015 20:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-10 13:58
Ik zie vanavond voor het eerst de gele waarschuwing bovenaan Tweakers, terwijl ik helemaal geen software heb geinstalleerd die Ads tegen kan houden.
Windows 7 sp1 Ultimate , IE11 , alle huidig beschikbare updates

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zit je misschien achter een proxy?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Ik vind het wel vreemd dat sommige websites je zelfs blokkeren als je bijvoorbeeld Adblock Plus gebruikt. Het is echt de omgekeerde wereld geworden. Volgens de regels zoals bij Fok is het verboden om hun banners te blokkeren. Doe je dit toch dan word je account geblokkeerd voor een jaar. Die site bezoek ik dus nooit meer. Ziekelijk om zulke regels te hanteren.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ziekelijk inderdaad, om daadwerkelijk geld te willen verdienen. :z Hoe durven de mensen die voor zo'n site werken brood op de plank te willen zetten voor hun gezin!

Maar die discussie heeft niks in dit subforum te zoeken. Als je daarover wil praten kan dat in Je blokkeert onze banners. Maar zo te zien heb je het überhaupt niet over Tweakers dus ook daar heeft het weinig zin.

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 20-07-2015 18:43 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:43:
Ziekelijk inderdaad, om daadwerkelijk geld te willen verdienen. :z Hoe durven de mensen die voor zo'n site werken brood op de plank te willen zetten voor hun gezin!

Maar die discussie heeft niks in dit subforum te zoeken. Als je daarover wil praten kan dat in Je blokkeert onze banners. Maar zo te zien heb je het überhaupt niet over Tweakers dus ook daar heeft het weinig zin.
Bij Tweakers heb je geen kerstboom. Dus blokkeer ik ook niet, en Tweakers dwingt je niet. Bij Fok wordt het afgedwongen of een blokkade van een jaar. Dat heet bezoekers wegjagen.

Deze melding:

Geblokkeerd
Je account is geblokkeerd. De reden hiervoor is:
ads blokkeren

Je kunt weer posten op dinsdag 17 mei 2016 om 10:28. Indien je tijdens je ban een nieuw account aanmaakt, danwel post onder een ander account, zal je ban verlengd worden. Je riskeert dan tevens een permanente blokkade. We gaan er echter van uit dat het zo ver niet hoeft te komen.

Over deze sanctie is geen correspondentie mogelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2015 18:48 ]

Verwijderd

Wellicht ligt dat aan een blokkering op Google's servers.
Het is onvoldoende om alleen t.net te whitelisten... t.net heeft een deel van de advertenties, als niet alles, uitbesteed aan een derde partij.
Ik krijg die melding ook (als ik niet ingelogged ben) terwijl ik alleen een blokkade heb op tracking meuk.
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:46:
[...]

Bij Tweakers heb je geen kerstboom. Dus blokkeer ik ook niet, en Tweakers dwingt je niet. Bij Fok wordt het afgedwongen of een blokkade van een jaar. Dat heet bezoekers wegjagen.

Deze melding:

Geblokkeerd
ads blokkeren

Je kunt weer posten op dinsdag 17 mei 2016 om 10:28. Indien je tijdens je ban een nieuw account aanmaakt, danwel post onder een ander account, zal je ban verlengd worden. Je riskeert dan tevens een permanente blokkade. We gaan er echter van uit dat het zo ver niet hoeft te komen.

_O-

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2015 18:53 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Nogmaals, dat spijt me heel erg voor je, maar het is gewoon een valide keuze van elke site-eigenaar om geen gebruikers toe te laten die alleen geld kósten en niks opleveren. En het heeft gewoon écht geen zin om hierover te discussiëren in dit topic. De developers hebben al in beperkte mate iets te zeggen over het beleid op de eigen site, wat verwacht je precies dat ze over het beleid van Fok te zeggen hebben? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:11
[...]

Deze melding:

Geblokkeerd
ads blokkeren

Ik vind het niet zo vreemd, als je bij Fok! geen ads wil kan je tegen een zeer laag tarief voor zover ik weet een add free abo nemen, net als bij Tweakers trouwens. Bezoekers "wegjagen" die willens en wetens op de website wel willen deelnemen aan discussies e.d. maar tegelijkertijd wel de website haar inkomsten willen onthouden vind ik ook niet onterecht. Daarnaast krijg je voor zover ik weet bij Fok! ook niet direct een ban, maar krijg je ook eerst een geruime tijd waarschuwingen en beperkte functionaliteit voordat ze tot deze stap overgaan.

Verwijderd

Dennism schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:40:
[...]

Ik vind het niet zo vreemd, als je bij Fok! geen ads wil kan je tegen een zeer laag tarief voor zover ik weet een add free abo nemen, net als bij Tweakers trouwens. Bezoekers "wegjagen" die willens en wetens op de website wel willen deelnemen aan discussies e.d. maar tegelijkertijd wel de website haar inkomsten willen onthouden vind ik ook niet onterecht. Daarnaast krijg je voor zover ik weet bij Fok! ook niet direct een ban, maar krijg je ook eerst een geruime tijd waarschuwingen en beperkte functionaliteit voordat ze tot deze stap overgaan.
Nee. Ik kreeg hem gelijk. Geen waarschuwing niets. Was bij een bericht over Tweakers weer aan de cookie muur. Maar onbelangrijk verder als discussie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2015 20:15 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

Geen bug :Y)

Intentionally left blank

Pagina: 1