Ik zoek een? Moederbord
Omdat ik mijn oude moederbord wil upgraden naar de nieuwe generatie processoren (niet de allernieuwste) wil ik mijn moederbord upgraden.
Ik heb mijn processor al uitgezocht dit is een Intel core i7-4790 wat dus betekent dat ik een LGA1150 moederbord nodig heb.
Wat is je budget?
Prijs speelt op dit moment geen rol. Het liefste zo goedkoop mogelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een MSI-Gaming LGA1155 moederbord. Hier ben ik best tevreden mee alleen omdat er meerdere merken zijn zie ik door het bomen het bos niet meer. Daarom dit bericht. Ik zie op de BBG dat ze voor een ASROCK gaan, maar waarom een ASROCK? Waarom bijvoorbeeld niet voor een
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is grotendeels om te gamen maar daarnaast wil ik mij ook bezig houden met streamen. Ik neem expres geen 4790K omdat ik niet ga overklokken dus dat is voor mij geen vereiste.
Wat ik daarbij nu heb is:
en het enige wat ik veranderd wil hebben is Moederbord en Processor, en de processor heb ik al uitgezocht. De rest verander ik nog niet.
Wie kan mij helpen?
Omdat ik mijn oude moederbord wil upgraden naar de nieuwe generatie processoren (niet de allernieuwste) wil ik mijn moederbord upgraden.
Ik heb mijn processor al uitgezocht dit is een Intel core i7-4790 wat dus betekent dat ik een LGA1150 moederbord nodig heb.
Wat is je budget?
Prijs speelt op dit moment geen rol. Het liefste zo goedkoop mogelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een MSI-Gaming LGA1155 moederbord. Hier ben ik best tevreden mee alleen omdat er meerdere merken zijn zie ik door het bomen het bos niet meer. Daarom dit bericht. Ik zie op de BBG dat ze voor een ASROCK gaan, maar waarom een ASROCK? Waarom bijvoorbeeld niet voor een
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI Z97 GAMING 7 | € 156,95 | € 156,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 156,95 |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is grotendeels om te gamen maar daarnaast wil ik mij ook bezig houden met streamen. Ik neem expres geen 4790K omdat ik niet ga overklokken dus dat is voor mij geen vereiste.
Wat ik daarbij nu heb is:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 2600 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI Z77A-G45 GAMING | € 0,- | € 0,- |
1 | EVGA GeForce GTX 670 FTW | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Cooler Master Silent Pro M1000 | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 70,95 |
en het enige wat ik veranderd wil hebben is Moederbord en Processor, en de processor heb ik al uitgezocht. De rest verander ik nog niet.
Wie kan mij helpen?