FS2004 vanaf USB stick installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwoinbeer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-06 08:05
Hallo allemaal, mijn eerste post hier, ben een behoorlijke noob, dus heb asjeblieft geduld :)

Ik wil het spel Flight Simulator 2004, die ik origineel op vier discs heb, zo naar een usb stick kopieren dat ik het spel vanaf die stick kan installeren..

Ik heb gisteren vier mappen op de USB aangemaakt, en daar per disc de inhoud naartoe gekopierd..
Toen ik het spel via usb op m`n laptop probeerde te installeren startte hij wel, maar vroeg vervolgens: "please insert disc 2 in drive g"...hier loop ik dan vast aangezien alle discs dus op m`n usb stick staan...

Is het alsnog mogelijk om iets te doen zodat het spel via de usb stick kan worden geinstalleerd?

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ja, met NoCD cracks. Maar dat is niet legaal dacht ik, en illegale dingen mogen niet op Tweakers.net besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:08
Maak ISO's van je 4 originele schijven en zet die op je USB stick. Vervolgens kun je de ISO's met bijvoorbeeld DeamonTools mounten als CD-ROM drive op je laptop (en stationsletters toewijzen). Niet geprobeerd met FS2004 maar wel met andere games succesvol gedaan...

... in 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwoinbeer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-06 08:05
Bedankt beide voor jullie mega snelle reactie`s..Ik ga het een en ander proberen

ps..ik wil dit spel op USB zetten om een backup te hebben, dus weet eigenlijk niet of dat illegaal is, maar als dat zo is mijn excuses..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:30
Bwoinbeer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:03:
Bedankt beide voor jullie mega snelle reactie`s..Ik ga het een en ander proberen

ps..ik wil dit spel op USB zetten om een backup te hebben, dus weet eigenlijk niet of dat illegaal is, maar als dat zo is mijn excuses..
Nee hoor, op USB stick zetten is absoluut niet illegaal. Zolang het maar voor eigen gebruik is en je het niet gaat verspreiden. Dan is er niets aan de hand!