Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhoran
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:08
Hallo,

Mijn Iphone 5 geeft opeens geen beeld meer het scherm gaat wel aan en hij reageert op de knoppen ook kan hij gewoon via itunes gekoppelt worden en geupdated. Op google heb ik gevonden dat waarschijnlijk de LCD kapot is en dat ik dit zelf kan vervangen. Ik ben redelijk handig en koop liever een scherm en repareer de iphone 5 zelf dan >100 euro neer te leggen bij de winkel.

Ik wou graag hier de LCD bestellen heeft iemand hier ervaring mee?
http://www.pvdshop.nl/6-iphone-5-accessoires

Iemand nog goede ideeën of tips?

Alvast bedankt voor alle hulp,
Dhoran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebulae
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-01-2024
Heb je al je iphone gereset in plaats van alleen updaten? of kwam deze issue tevoorschijn na vallen of water?
Anders is het waarschijnlijk alleen het kabeltje tussen het moederbordje en het scherm wat losgeschoten is. zou ik dat even helemaal los maken en weer aansluiten voor je geld uit gaat geven aan een lcd.
doe dit serieus wel alleen als je er handig mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:39
Wat hierboven ook word gezegd. Ik ben toen zelf ook zo slim geweest om met sloffen aan op een hoogpolig tapijt mijn iphone 3GS te repareren. Zonder antistatische elektriciteit bandje en mat. Ik voelde er zelf niks van maar hij is nooit meer aangegaan. Mijn advies is om er mee naar een lokale reparateur te gaan. Meestal is het ook zo als je een "nep" schermpje koopt of eentje van lage kwaliteit dat de voorkant van normaal glas is ipv het "andere hardere" type. Laat je hem dan vallen heb je meteen weer een kapot scherm.
Mijn advies: als je het zelf doet doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel049
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05-2024
Eerst proberen te resetten, dit was ook een probleem in de firmware van de iphone 4S met iOS 8.
De Home en aan/uit knop 5 seconden ingedrukt houden.
Springt het display daarna weer aan heb je geluk, gewoon je iPhone updaten.

Werkt dat niet, dan inderdaad het scherm vervangen.
Ik zelf raad de volgende website aan: http://www.ts-shops.nl.
Altijd goede kwaliteit schermen en hebben een goede service.

Ik heb al redelijk wat schermen vervangen van iPhone 5`s dus als je wat advies nodig hebt, stuur me maar een DM.

gr Maikel

I love pressing F5... It's so refreshing.