XS4ALL glazvezel extra kosten?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaqo_Wyn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-04 23:28
Hoi fellow tweakers,

Ik zoek al een uurtje online maar kan nog geen antwoord op mijn vraag vinden. Misschien kan iemand mij helpen?

Ik heb vorige week het Internet Smart pakket bij XS4ALL besteld. Daar hoort gratis glasvezel bij maar die is nog niet in onze studentenhuis aangesloten dus er zou behalve de monteur voor de modem ook een monteur van een ander bedrijf (de naam ontgaat mij op dit moment) langskomen om de glasvezel kabel aan te leggen.

Komen daar extra kosten bijkijken? In dat geval denk ik dat ik gewoon voor een VDSL aansluiting ga vragen.

Bedankt voor de aandacht!

-Shaqo-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als ik jou was zou ik het bij XS4ALL navragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 15:00

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Als jij gewoon een overeenkomst hebt met XS4ALL voor het aansluiten van glasvezel dan komen daar geen extra kosten bij.

Alleen op speciale aanvraag zijn daar extra kosten aan verbonden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaqo_Wyn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-04 23:28
prutser001 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:11:
Als jij gewoon een overeenkomst hebt met XS4ALL voor het aansluiten van glasvezel dan komen daar geen extra kosten bij.

Alleen op speciale aanvraag zijn daar extra kosten aan verbonden.
Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:44
Misschien handig om te bellen met XS4all om te vragen over wel netwerk ze gaan leveren, XS4all maakt namelijk wat betreft pakketten geen onderscheid meer (je hebt dus niet een speciaal glasvezelpakket) en levert over het best beschikbare netwerk. Ik kan me voorstellen dat wanneer VDSL genoeg snelheid levert ze niet direct over gaan om de glasvezel naar binnen te brengen.

Wanneer XS4all wil gaan leveren over glasvezel zullen ze Reggefiber(en die zijn aannemer) aansturen om de glasvezel naar binnen te brengen. Hierover worden geen kosten berekend aan de klant.