Toon posts:

Apple Mail sent messages

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een raar probleem. In Apple Mail staat bij sent messages mijn naam vet gedrukt in plaats aan wie ik de email heb verzonden. Normaal staat er natuurlijk aan wie je de email heb gestuurd en niet wie de email verzonden heeft. Niet echt handig.

Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Dit is op iOS 7 en 8 ook "gewoon" het geval. Van "de afzender" is vetgedrukt. Weet zogauw niet of dit in iOS 5 of 6 anders was. Voor MacOS X zou ik ook niet weten of dit ooit anders was, kan het een instelling zijn die je kan aanpassen bij mail?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is echt iets sinds kort.

Kijk ik bij verzonden items zie ik enkel mijn naam staan, vetgedrukt. Alsof al die berichten naar mij verstuurd zijn. Er zou natuurlijk de naam moeten staan van diegene waar ik de email naar heb verstuurd. Zoeken is zo onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ja bij verzonden is dit bij mij ook, mijn naam staat in deze map vetgedrukt, omdat ik de verzender ben.
Als dit ooit anders was moet dit toch door een update komen. Ik heb ook nog even bij iOS mail instellingen gekeken, daar is dit niet aan te passen.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd. Want eerst had ik een iCloud account (@me.com) en daar had ik dat nooit. Daar stond juist de naam van de ontvanger ipv de verzender.

Maargoed, dan weet ik dus dat dit nu eenmaal zo is.. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:39
Waarschijnlijk is je sent messages map een submap van je inbox, dan staat inderdaad de verzender er bij i.p.v. de ontvanger. Als je de standaard IMAP map voor verzonden items gebruikt staat er als het goed is wel de ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Schopje naar de fruitmand: [csa]-->[Macs & Software]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En aangezien het hier om iOS Mail gaat, een schopje naar het juiste subforum :)

MS > 3i

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1