Ik heb Telfort als provider en gisteren overgestapt van zeer vroege (2e week na release) Vodafone Galaxy S2 naar een los gekochte Z3 compact. Omdat mijn telfort simkaart te oud was om uit te kunnen drukken naar nanosim heb ik bij telfort een nieuwe simkaart aangevraagd. Alles lijkt nu te werken, maar mijn telefoon zegt dat ik constant aan het roamen ben, dit is natuurlijk waar omdat Telfort een virtuele provider is, maar dit probleem heb ik op geen enkele andere telefoon gezien. Je komt het wel af en toe tegen op het internet, maar niemand lijkt een oplossing te hebben. Ik vind het heel irritant omdat ik hierdoor niet kan zien met wat voor netwerk ik verbonden ben, en apps die dat oplossen allemaal iconen aan de linkerkant plaatsen.
Ik vraag mij nu af of dit een Sony, Tefort of Andoid 4.4.4 probleem is. Bij welke van deze partijen moet ik klagen over deze zaak, en heeft iemand misschien een oplossing?
Ik vraag mij nu af of dit een Sony, Tefort of Andoid 4.4.4 probleem is. Bij welke van deze partijen moet ik klagen over deze zaak, en heeft iemand misschien een oplossing?