Microsoft VLSC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 15:27
IK heb een vraag voor mijn mede VLSC gebruikers en dan specifiek die Open Licenses activeren,

sinds een tijdje is de VLSC portal vernieuwd en kun je geen OSA keys meer ophalen, dit gaat alleen via een speciale portal die bij mij helaas 9 van de 10 keer een foutmelding geeft:

code:
1
2001 f46f2403-3e19-4e66-a0b4-1656f05cbfd3

zijn er hier meer mensen met dit probleem en hebben jullie toevallig al een oplossing gevonden?

het servicecenter helpt wel maar dat duurt steeds 2 dagen .... zie screenshot van de foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TWlYPao.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:15
De VLSC is sowieso drama de laatste tijd, regelmatig extreem trage downloads (vanaf meerdere verbindingen getest) en het invoeren van de irritante 2factor authentication heeft de boel helemaal rete irritant gemaakt omdat je vrijwel iedere dag weer een beveiligingscode moet laten mailen omdat je pc dan weer eens niet onthouden wordt.

De foutmelding waar jij tegenaanloopt ben ik zelf nog niet tegengekomen maar ik ben bang dat je hier zelf niets aan kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Ik heb ondertussen al meerdere malen contact gehad met support, maar dit kost me uren tijd, telkens als ik een nieuwe klant wil toevoegen krijg ik deze foutmelding...

bestaande klanten gaat wel goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
de officiële workaround voor dit probleem is het aanmaken van een Demo account en daaraan de OSA key toevoegen