Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!
Sorry, geen antwoord op je vraag, maar ik ben wel benieuwd: waarom zou je dat willen? Het is toch juist prettig om te kunnen zien waar je op klikt?
Niet constant op een link gaan staan 
Zonder gekheid, waarom zou je dat willen? ik gebruik de optie juist om nog even te controleren of ik wel op die link wil klikken (of, zoals in jouw voorbeeld: niet...)
Zonder gekheid, waarom zou je dat willen? ik gebruik de optie juist om nog even te controleren of ik wel op die link wil klikken (of, zoals in jouw voorbeeld: niet...)
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Beste Posttoast en Jester-NL,
De software is dusdanig gemaakt dat waar ik mijn muis ook neerzet het label blijft ??
Nee aanpassen van de software is niet mogelijk dus hoop ik dat iemand het weet.
Ja het is handig als je op Internet met Firefox werkt en de link kan zien maar ik heb geen Internet toegang op dat systeem dus wil ik er van af.
Groetjes,
Frank
posttoast schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:05:
Sorry, geen antwoord op je vraag, maar ik ben wel benieuwd: waarom zou je dat willen? Het is toch juist prettig om te kunnen zien waar je op klikt?
Ik gebruik Firefox voor een applicatie die door derde is geschreven en eens in de zoveel tijd staat achter het label een melding die ik moet weten maar niet kan lezen door het label.Jester-NL schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:06:
Niet constant op een link gaan staan
De software is dusdanig gemaakt dat waar ik mijn muis ook neerzet het label blijft ??
Nee aanpassen van de software is niet mogelijk dus hoop ik dat iemand het weet.
Ja het is handig als je op Internet met Firefox werkt en de link kan zien maar ik heb geen Internet toegang op dat systeem dus wil ik er van af.
Groetjes,
Frank
Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!
[google=firefox hover do not show url] suggereert www.shotover.clara.net/killpopup.htm, geen idee of het werkt en garantie tot de deur
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Misschien een rare workaround, maar je zou misschien een greasemonkey-script kunnen maken die met een druk op de knop alle href's verwijderd uit de <a>'tjes.
Een addon installeren die dat spul weer in de oude statusbalk zet en vervolgens die statusbalk verbergen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1