Hello,
Ik zou graag de titel van het hoofdstuk (Kop1) in de koptekst zien verschijnen.
Tnx,
Raymond
Ik zou graag de titel van het hoofdstuk (Kop1) in de koptekst zien verschijnen.
Tnx,
Raymond
Anoniem: 26384
Anoniem: 26384
LOL, you're welcome.. en JIJ bedankt voor het bedankenOp woensdag 20 juni 2001 13:51 schreef Popeye the Sailor het volgende:
Nou, dan zal ik je maar bedanken. Ik heb er in ieder gaval wel wat aan. Thanx!!
Anoniem: 54392
Je moet natuurlijk wel in de nederlandse versie ipv "Heading 1" "Kop 1" gebruikenOp woensdag 01 mei 2002 12:59 schreef zerosignal het volgende:
Het geeft bij de fout:
code:
1 Fout! Opmaakprofiel niet gedefinieerd.
What the fuck is dit nou weer?
Euhm, zover was ik ook nog wel gekomen...Op woensdag 01 mei 2002 16:15 schreef Pierre35 het volgende:
Je moet natuurlijk wel in de nederlandse versie ipv "Heading 1" "Kop 1" gebruiken
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
En wat is het probleem bij een andere taal?? Als je het zo doet als net beschreven is er volgens mij geen probleemOp woensdag 01 mei 2002 17:47 schreef Boss het volgende:
Dat met die kop / heading is wel vervelend als je andere talen gebruikt.
Is daar ook een oplossing voor?
Anoniem: 47752
Dus je post iets en gaat meteen op vakantie?????Op donderdag 12 juli 2001 15:40 schreef Fajlajo het volgende:
JAH FIJN HET IS GELUKT ! BEDANKT
maar uh..... waar slaat dit op ???
----------------------------------
Ah! Dit verklaart een boel: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1677]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1677[/url]. Typisch geval van "Ieder voor zich, God voor ons allen.."
-----------------------------------
Der bestaat ook nog zoiets als vakantie hoor !!
je reageerd op iemand die had gepost op 12 juli 2001 hoor...Op donderdag 02 mei 2002 10:31 schreef era.b het volgende:
[..]
Dus je post iets en gaat meteen op vakantie?????
Jeah wake up and smell the ........
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq