http://www.alternate.nl/A...duct/1152243?tk=7&lk=9527
hoi,
Ik heb momenteel een HP Pavilion p6-2002nl. Kort gezegd zijn de specs (gedetailleerde info is via google te vinden, zit namelijk op mijn mobiel) het volgende:
AMD APU a6-3600 @ 2,1 ghz
4 gb ram
1,5 tb hdd
Ati radeon hd 6450 1 GB
300 watt
Ik zat eraan te denken om deze pc te gaan upgraden (wat mij ong 400-450 eur kan kosten) in plaats van een nieuwe te kopen (700 ong).
De vraag is, is het mogelijk om deze hp pavilion p6-2002nl te upgraden?
Ik dacht eraan om morgen een upgrade kit plus voeding te kopen en dat alvast te upgraden en later een gpu aanschaffen.. hoe denken jullie erover? Is dit mogelijk?
Ik wil mijn pc upgraden met : link staat op 1 of andere manier als 1e regel (telefoon).
Moet ik sowieso al per se een nieuwe voeding erbij of hoeft dat niet?
Ik heb dit allemaal niet eerder gedaan dus ik ben benieuwd of dit een goed idee is.. het kost mij sowieso al veel minder want ik heb:
Een behuizing (fabriek hp, 40-50 eur besparing)
windows licentie (100 eur besparing)
Tijdelijke gpu (30-40eur besparing)
Optische disk (30eur besparing)
Hdd (60eur besparing)
Ik bespaar dus om en nabij de 250-300eur..
De upgrade kit die ik wil kopen is van alternate.nl en bestaat uit:
Cpu: i5-4460
Moederbord: gigabyte GA-B85M-HD3
ram 8gb
hoi,
Ik heb momenteel een HP Pavilion p6-2002nl. Kort gezegd zijn de specs (gedetailleerde info is via google te vinden, zit namelijk op mijn mobiel) het volgende:
AMD APU a6-3600 @ 2,1 ghz
4 gb ram
1,5 tb hdd
Ati radeon hd 6450 1 GB
300 watt
Ik zat eraan te denken om deze pc te gaan upgraden (wat mij ong 400-450 eur kan kosten) in plaats van een nieuwe te kopen (700 ong).
De vraag is, is het mogelijk om deze hp pavilion p6-2002nl te upgraden?
Ik dacht eraan om morgen een upgrade kit plus voeding te kopen en dat alvast te upgraden en later een gpu aanschaffen.. hoe denken jullie erover? Is dit mogelijk?
Ik wil mijn pc upgraden met : link staat op 1 of andere manier als 1e regel (telefoon).
Moet ik sowieso al per se een nieuwe voeding erbij of hoeft dat niet?
Ik heb dit allemaal niet eerder gedaan dus ik ben benieuwd of dit een goed idee is.. het kost mij sowieso al veel minder want ik heb:
Een behuizing (fabriek hp, 40-50 eur besparing)
windows licentie (100 eur besparing)
Tijdelijke gpu (30-40eur besparing)
Optische disk (30eur besparing)
Hdd (60eur besparing)
Ik bespaar dus om en nabij de 250-300eur..
De upgrade kit die ik wil kopen is van alternate.nl en bestaat uit:
Cpu: i5-4460
Moederbord: gigabyte GA-B85M-HD3
ram 8gb