Mijn laptop is fucked up, ik kan niets meer aanklikken, hij geeft steeds aan dat er onvoldoende ruimte is en dat ik programma's moet sluiten, dat zegt hij ook als er niets geopend is. Ik heb geprobeerd om hem naar fabrieksinstellingen te doen, alleen dat kan niet, en systeemherstel gaat ook niet meer omdat ik niets kan openen. Ik heb een Asus EEE Pc Flare series ( kan geen CD's in ), bij Asus hoort het als je hem opstart dat als je op F9 drukt dat je dan zo een keuze lijstje krijg waar je uit kan kiezen of jij je computer zou willen herstellen. Maakt niet uit hoeveel ik er ook op druk er gebeurt niets. En in het begin krijg ik ook een scherm waaruit ik kan kiezen of ik Windows 7 wilt starten of een andere setup (of dergelijke). Ik weet onder tussen niet meer wat ik moet en kan doen, ik heb geprobeerd allerlei virus scanners ( zoals HitmanPro.kickstart ect. ) en weet ik veel wat nog meer te downloaden.. Alleen natuurlijk kan ik die weer niet openen... En hij is zo traag als wat, elke keer als ik Google Chrome opstart krijg ik * Google Chrome reageert niet * en dan zit ik daar weer een half uur te wachten tot er iets weer doet. Dan reageert Windows Verkenner ook weer niet, en dan de rest van mn laptop ook niet meer, en duurt het nog langer voordat ik iets kan doen. En mijn dubbelepunt en nog een paar toetsen zijn ermee opgehouden. Geen idee hoe. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee ?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Jamayla
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Jamayla