Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Laptop kan zo goed als niets meer.

Pagina: 1
Acties:

• iJAMAYLA
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11-2019
Mijn laptop is fucked up, ik kan niets meer aanklikken, hij geeft steeds aan dat er onvoldoende ruimte is en dat ik programma's moet sluiten, dat zegt hij ook als er niets geopend is. Ik heb geprobeerd om hem naar fabrieksinstellingen te doen, alleen dat kan niet, en systeemherstel gaat ook niet meer omdat ik niets kan openen. Ik heb een Asus EEE Pc Flare series ( kan geen CD's in ), bij Asus hoort het als je hem opstart dat als je op F9 drukt dat je dan zo een keuze lijstje krijg waar je uit kan kiezen of jij je computer zou willen herstellen. Maakt niet uit hoeveel ik er ook op druk er gebeurt niets. En in het begin krijg ik ook een scherm waaruit ik kan kiezen of ik Windows 7 wilt starten of een andere setup (of dergelijke). Ik weet onder tussen niet meer wat ik moet en kan doen, ik heb geprobeerd allerlei virus scanners ( zoals HitmanPro.kickstart ect. ) en weet ik veel wat nog meer te downloaden.. Alleen natuurlijk kan ik die weer niet openen... En hij is zo traag als wat, elke keer als ik Google Chrome opstart krijg ik * Google Chrome reageert niet * en dan zit ik daar weer een half uur te wachten tot er iets weer doet. Dan reageert Windows Verkenner ook weer niet, en dan de rest van mn laptop ook niet meer, en duurt het nog langer voordat ik iets kan doen. En mijn dubbelepunt en nog een paar toetsen zijn ermee opgehouden. Geen idee hoe. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee ?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jamayla

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Heb je secure boot uit gezet? Dan zou F9 wel moeten werken.
http://www.youtube.com/watch?v=Lxe3_N43sPE

Kun je wel ctrl-alt-delete indrukken en in taakbeheer komen? Als er in de lijst met processen iets staat dat alle cpu of geheugen inpikt kun je proberen dat proces te sluiten.
Ik bedoel dus deze dialoog en klik op "processen van alle gebruikers weergeven".
Afbeeldingslocatie: http://files.computertotaal.nl/2010/4/taakbeheer.png

• iJAMAYLA
Mijn laptop is zo goed als overleden.. opeens maakte hij heel veel piepjes en het toetsenbord werkt niet meer... als ik een ander toetsenbord aansluit doet hij ook niets. Bedankt voor je reactie ! @Ploink

• iJAMAYLA
En ctrl alt delete doet het ook niet, deed hij tenminste niet toen hij nog iets deed. Alles begon het te begeven. Ik kwam nergens meer en kon niets meer

• Ploink
Kun je nog in de BIOS komen door op F2 te rammen als je hem opstart?

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Of DELETE.

• iJAMAYLA
Kan helemaal niets meer, toetsenbord reageert niet

• iJAMAYLA
Ik heb mijn toetsenbord kunnen fixen door hem open te maken alleen F2 en DELETE doen het niet

• Ploink
Je moet wel op het juiste moment op F2 drukken (F2 bij deze laptop zegt google, niet delete).
Zet de computer aan (of reboot) en ga onmiddelijk en herhaaldelijk op F2 drukken tot je het BIOS scherm ziett, dus al vanaf het eerste moment dat een LED aan gaat of een fan begint te draaien. Het gaat echt om het juiste moment, anders werkt het niet.

• iJAMAYLA
Heb ik gedaan, en gevonden, alleen hij komt niet verder dan "Welkom" zelfs een half uur later blijft hij zo staan. En er gebeurt niets

Verwijderd

ga naar een computer zaak en laat die dit oplossen voor je.
aan je reacties te merken ontbreekt de juiste kennis om hier door heen te komen bij jou.

dit soort dingen via internet uitleggen zonder meekijkend oog is praktisch onmogelijk.

• Ploink
Het is inderdaad niet eenvoudig zo. Is dat een welkom bericht van windows of van de bios?
Ik gok van Windows.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQCsOBuMFcOGZi2fznsAkoXqLjJA71DMCnBM-1FkWvCiEVKf3k4bRw_bd8
Dan kun je nog wel in de bios komen, dan "secure boot" uitschakelen, dan een windows recovery uitvoeren via F9. Als je zelf de ervaring mist om dat te doen, misschien is er iemand in je omgeving die met de aanwijzing hier het wel lukt.
Pagina: 1