Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:08
Ik zoek een?
Ik zoek een android smartphone

Wat is je budget?
Het mag tussen de 100/150 euro gaan kosten.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn zusje heeft als enige vereiste een front camera en led flitser achter

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al gekeken naar een sony xperia M ik ben alleen benieuwd of er ook nog alternatieven zijn die ik over het hoofd heb gezien.

[ Voor 24% gewijzigd door loll op 07-01-2015 18:48 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Moto G, heeft een flits en frontcam, is snel omdat er geen trage skins op zitten en er komt een Android 5.0 update eraan ervoor.

Verder een goede batterij duur, echter geen SD slot dus het is of 8gb of 16gb (die laatste is iets boven de 150 euro, de 8gb model zit daaronder).

Echter er zijn 3 Moto G modellen, die uit 2013 (daar heb ik het over) de 4G model en de 2014 model (die hetzelfde is als de 2013 model maar die een iets groter scherm heeft met hetzelfde resolutie als de 2013 model).

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:14
MotoG is een mooi model, alleen de camera staat nou niet echt bekend als goed. Nu staat de camera niet als specifieke eis, maar aan de andere eisen te zien is de camera het belangrijkste onderdeel vd telefoon voor haar.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Meer dan genoeg ;)
In de pricewatch zit een redelijk goed filter: http://tweakers.net/categ...CCgIVm6EoNrZQ0gFR5kA9tbUA

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:08
Moto G is een mooi toestel.
Die gebruik ik zelf ook en heb ik ook voor een ander zusje van mij aangeschaft, mijn moeder gebruikt de moto E dit is ook precies de reden waarom zei die modellen juist niet wel hebben.

De pricewatch ben ik zelf natuurlijk ook al doorgelopen maar ik ga liever op ervaringen van anderen af dan simpele specs.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tsja had ook de Moto G gezegd.
Maar hoor in mijn omgeving ook goede dingen over de Honor 3C.

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Honor 3C is ook een goede telefoon, pas nog een gekocht.
Werkt lekker snel en fijn, verwacht alleen geen updates meer. Je zit vast aan android 4.2.2
Pagina: 1