Nieuwe game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-05 21:13
Beste mensen,

Scriptie is af, dus tijd om te gamen! Ik ben op zoek naar een RPG-game waar ik lekker verslaafd aan kan raken, haha! Een soort spel als Skyrim, maar dan iets mooier, een spel die met mooie graphics op mijn pc kan draaien. Het liefst single-player (zodat ik het spel kan downloaden >:) ). Denk aan Skyrim style. Guild Wars 2 heb ik ook nog op m'n laptop staan, maar ik heb het idee dat die game een beetje aan het doodbloeden is.

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

Hier de specs van mijn pc, volgens Canyourunit.com:

Intel(R) Core(TM) i5-2430M CPU @ 2.40GHz
Vid card 1: NVIDIA GeForce GT 540M, 2.1GB
Vid card 2: Intel(R) HD Graphics 3000
Geheugen: 8.1GB
Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
The elder scrolls online xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdw7
Ik ga Dragon Age Inquisition maar eens proberen.

Iemand ervaringen mee?

[ Voor 6% gewijzigd door nickdw7 op 07-01-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Leuk spel, als tip kijk goed naar Dragonkeep.com en maak daar je eigen verhaal. Als je klaar bent met je keuzes kun je het een soort van laten vertellen door op 'play' te drukken dan worden je keuzes ook duidelijker.

Of je moet DAO/Awakening en DA2 gespeeld hebben dan spreekt alles voor zichzelf.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nickdw7 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:55:
[...]

Ik ga Dragon Age Inquisition maar eens proberen.

Iemand ervaringen mee?
Ik zou zeggen lees de thread over de game even ;) maar is erg fijn spel kan ik verklappen, en ook best mooi, al is het geen first person game, meer isometrisch van schuin bovenaf, waarbij het wel volledig 3d is natuurlijk.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:59
of gewoon, ondanks dat dat niet aan de graphics eis voldoet, Dragon Age: origins eerst spelen. Fantastisch spel, deel twee is iets minder, maar ben daar nu zelf mee bezig om straks Inquisition te spelen.

Witcher serie is ook erg gaaf. Deel 3 komt (binnenkort?) uit. kijk daar zelf erg naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
tritimee schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:16:
of gewoon, ondanks dat dat niet aan de graphics eis voldoet, Dragon Age: origins eerst spelen. Fantastisch spel, deel twee is iets minder, maar ben daar nu zelf mee bezig om straks Inquisition te spelen.

Witcher serie is ook erg gaaf. Deel 3 komt (binnenkort?) uit. kijk daar zelf erg naar uit
Witcher staat bij mij ook hoog aan me 2015 lijstje :) net als Evolve straks! Tot dan is het voor mij Dragon age: Inquisition spelen!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik wil niet veel zeggen, maar draaid DA: Inquisition wel fatsoenlijk op zijn rig?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdw7
InF.Inc schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:24:
Ik wil niet veel zeggen, maar draaid DA: Inquisition wel fatsoenlijk op zijn rig?
Volgens Canyourunit.com kan het prima, niet maximaal,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nickdw7 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:05:
[...]

Volgens Canyourunit.com kan het prima, niet maximaal,.
Het is niet superzwaar en redelijk goede cpu helpt al heel wat, maar gpu is wel aan de zwakke kant dus medium met wat lichte settings op high moet wel lukken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1