Game.. PC? Klein en voor ongeveer 500

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:42
Beste mensen,

Ik heb beetje rondgekeken en wou graag een "Game" PC het hoeft niet alles op Full HD te draaien als het maar soepel gaat en minstens 720p dan. Wou graag ook klein iets zodat ik hem naast de Tv kast kan plaatsen. Waarom een PC en niet een PS4? Nou omdat ik hem ook als mediacenter wil gebruiken met XBMC.

Graag hoor ik jullie adviesen. Merk etc maakt me niet uit of 2dehands iets als je wat ziet.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Begin bij het begin en dat is wat wil je precies met de PC doen en hoe groot mag de behuizing zijn. Klein is namelijk een vrij relatief woord en net zoals gamen op 720p ook is. Een game van 10 jaar geleden spelen op 720p kan vast ook wel op een tweedehands PC van 50 euro bijvoorbeeld.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:42
Oke maar misschien ben ik wat onduidelijk, ik wil namelijk relatief moderne spellen kunnen spelen op High laat ik maar zeggen hoeft dan niet full hd te zijn liefst wel natuurlijk.

Zoals Advanced warfare, AC: Unity, Farcry 4, Fifa al hoewel die game niet echt zwaar lijkt.
Behuizing mag niet te groot zijn. Ik heb me daar nooit echt in verdiept laten we zeggen iets als een gemiddelde kast. of iets als dit alhoewel het boven mijn budget is.

http://gamepc.nl/game-computers/mini-game-pc

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Pukson,
Toen je net je topic opende kwamen er allemaal handige vragen in beeld die we minimaal beantwoord zien worden. Om onduidelijke redenen heb je die helaas weggehaald. Ook ben je verplicht met een eigen voorzet te komen. Ook dat ontbreekt.

Zonder dit valt er helaas weinig advies te geven. Neem eens het DAA beleid door, dan is duidelijk wat er van je verwacht wordt.

Dit topic gaat op slot. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Houd je aan de richtlijnen en je krijgt vast nuttig advies.

Dit topic is gesloten.